سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب

تست دوبله از خبرنگاران علاقند به هنر دوبلاژ

anjoman-gooyandegan

انجمن گویندگان جوان با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به مناسبت این روز برای هشتمین سال متوالی از خبرنگاران علاقمند به هنر دوبلاژ دعوت به همکاری می‌کند.

انجمن گویندگان جوان با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به مناسبت این روز برای هشتمین سال متوالی از خبرنگاران علاقمند به هنر دوبلاژ دعوت به همکاری می کند.

سوره سینما- خبرنگاران می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۴ پنج شنبه ۱۶ مرداد ماه با همراه داشتن کارت خبرنگاری در محل انجمن واقع در فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار فردوس، بین ولیعصر و قبادی، پلاک ۱۱۲ حاضر شده و از مزیت گزینش به صورت رایگان و بدون نوبت برخوردار شوند. انجمن صنفی گویندگان جوان در آغاز نهمین سال فعالیت خود با دوبله بیش از هزار عنوان فیلم و انیمیشن برای سازمان صداوسیما و موسسات ویدئو رسانه افتخار همکاری با جوانان هنرمند کشور را داشته است.

از محصولات دوبله شده توسط این انجمن می توان به فیلم های ماشین‌ها، در جستجوی نمو، گارفیلد ۲، شگفت انگیزان، شرک۱ تا ۴، رییس مزرعه، روباتها، عصر یخبندان۱ تا ۴، کارخانه هیولاها، داستان اسباب بازی ۱ تا ۳ ، رالف خرابکار، پاندای کونگ فو کار ، بری زنبوری، ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی، بالا، دلیر، گیسو کمند، نگهبانان قصه ها، غارنشینان، دانشگاه هیولاها و مجموعه های فوتبالیست ها، ترمیناتور، اسمورف ها و مجموعه مکس استیل اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>