سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

تجلیل از علیرضا داوودنژاد و ایرج صابری در جشن منتقدان سینمایی/ شهرام شکیبا مجری مراسم

jashn-montaghedan

شهرام شکیبا اجرای هشتمین جشن بزرگ منتقدان سینمایی را برعهده خواهد داشت و رضا یزدانی خواننده این مراسم است.

شهرام شکیبا اجرای هشتمین جشن بزرگ منتقدان سینمایی را برعهده خواهد داشت و رضا یزدانی خواننده این مراسم است.

به گزارش خبرنگار سایت سوره سینما، در نشست خبری هشتمین جشن بزرگ منتقدان سینمایی کشور که صبح امروز یکشنبه ۱۹ مردادماه با حضور جواد طوسی دبیر، کیوان کثیریان رییس شورای مرکزی انجمن و جعفر گودرزی دبیر اجرایی جشن منتقدان در سالن سیف الله داد خانه سینما برگزار شد، برنامه‌ها و بخش‌های مختلف جشن تشریح شد.

هشتمین جشن انجمن منتقدان سینمایی ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۲۲ مرداد در سالن ایوان شمس برگزار خواهد شد و اجرای مراسم را شهرام شکیبا بر عهده دارد. همچنین رضا یزدانی در این مراسم به اجرای برنامه خواهد پرداخت. قرار است اسامی نامزدهای هشتمین جشن بزرگ منتقدان سینمایی تا اواخر امشب اعلام شود.

انتخاب ها در ۱۵ بخش در نظر گرفته شده که از این میان در ۱۴ بخش ۷ کاندیدا معرفی خواهد شد و فقط در بخش بهترین فیلم ۱۰ کاندیدا اعلام می‌شود که به گفته رییس شورای مرکزی انجمن منتقدان دلایل آن در فاصله زمانی که کاندیداها اعلام میشوند ، گفته خواهد شد. دو آیین بزرگداشت در این مراسم برگزار خواهد شد که بخش اول آن از علیرضا داوودنژاد کارگردان صاحب نام سینمای ایران به دلیل تداوم فعالیت سینمایی در پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی است. بخش دوم مربوط به ایرج صابری منتقد باسابقه دهه های چهل و پنجاه است. طراح پوستر این دوره از جشن و کارگردان مراسم مجید برزگر است.

 

poster-montaghedan


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>