سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۹ ق.ظ چاپ مطلب

خارج از تهران استراحت می‌کنم/ نقش زنانی که چای می‌ریزند بازی نمی‌کنم

afshar-panah

بازیگر فیلم «به خاطر هانیه» تاکید کرد باید به توانایی‌های یک بازیگر در زمینه ایفای نقش‌های مختلف در سینما و تلویزیون توجه شود.

بازیگر فیلم «به خاطر هانیه»  تاکید کرد باید به توانایی‌های یک بازیگر در زمینه ایفای نقش‌های مختلف در سینما و تلویزیون توجه شود.

مهوش افشارپناه بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون به سوره سینما گفت: آخرین فعالیتی که در زمینه بازیگری داشتم مربوط به نمایش «تیغ و استخوان» است که سال گذشته در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفت و در زمینه کار تصویری هم پیشنهادهایی به دستم رسید که ترجیح دادم قبول نکنم، چون به واقع کیفیت مناسبی نداشتند.

وی ادامه داد:‌ طبیعی است که در سال‌هایی که جوان‌تر بودم پیشنهادهای بیشتری میشد و انرژی افزون تری برای کار داشتم، ولی در واقع کاری که با معیارهای من همخوان باشد و دوست داشته باشم پیش نیامده و نمی‌خواهم در فیلمی حضور پیدا کنم که بعد از آن فعالیت پشیمان شوم. آخرین کار من هم در تلویزیون با حمید لبخنده برای شبکه چهار بود.

افشارپناه درباره انتظارها و توقع خود از یک نقش گفت: هر بازیگری توانایی‌هایی دارد و باید از آنها به درستی بهره ببرند. من هم در فیلم‌های سینمایی که حضور داشتم دو بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شدم. دوست دارم به توانایی‌های بازیگری من توجه شود و اگر قرار است که نقش زنان خانه‌داری که چای می‌آورند را بازی کنم، همین کار را در خانه خودم انجام می‌دهم.

be-khatere-hanie

وی در ادامه افزود: امروز در حوزه بازیگری نقش خوب در رنج سنی من بسیار کم شده و از طرفی هم تهیه کننده ها گروه گروه شده‌اند و ترجیح می‌دهند با یک عده هنرمند ثابت کار کنند که البته خوب است و خود ما هم زمانی که جوان تر بودیم به دلیل هماهنگی و امواج مثبت و شناخت نسبت به احساس همدیگر ترجیح می‌دادیم گروهی کار کنیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ارتباط من با همکارانم در تئاتر کماکان وجود دارد، اما در سینما و تلویزیون این ارتباط ها زیاد محکم نمی‌ماند و من هم خیلی پیگیر این جریان نیستم، شرایط مناسب نیست و به طور مثال من چند کار را صحبت کردم و حتی قرار شد برای تست گریم برویم که یک دفعه متوجه شدم دستیار کارگردان زیرآب من را زده است و آن کارها انجام نشد. خارج از تهران و در منطقه‌ای خوش آب و هوا سکونت دارم و به استراحت می‌پردازم و برای آینده هم ترجیح می‌دهم یک کار تئاتر با گروه خودمان روی صحنه ببریم.

افشار‌پناه دو بار برای حضور در فیلم های سینمایی «زیر بام شهر» و «به خاطر هانیه» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>