سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

ادامه تحقیق و بازنویسی فیلمنامه «ملاقات در شرمتیوو»/ پروژه تازه اسعدیان در چه مرحله‌ای است؟

homayoun-asadian

فیلمنامه فیلم سینمایی «ملاقات در شرمتیوو» که توسط همایون اسعدیان کارگردانی می‌شود، در مرحله تحقیق است.

فیلمنامه فیلم سینمایی «ملاقات در شرمتیوو» که توسط همایون اسعدیان کارگردانی می‌شود، در مرحله تحقیق است.

ایرج تقی‌پور تهیه‌کننده این فیلم در رابطه با تازه‌ترین فعالیت سینمایی خود به سوره سینما گفت: «ملاقات در شرمتیوو» که نام فیلم گاهی در رسانه‌ها به غلط درج شده است، عنوان فیلمنامه ای است که توسط فرهاد توحیدی نوشته شده، اما به دلیل حساسیتی که در این کار وجود دارد مراحل تحقیق و بازنویسی همچنان ادامه دارد و ما قبل از تولید راه درازی پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: این پروژه سینمایی یکی از سنگین ترین تولیدات سینمای کشور است و قرار است داستان اشغال لانه جاسوسی را به تصویر درآورد. از آنجا که موضوعی مهم و با ساز و کارهای بسیاری پیش رویمان است، نمی‌توان به این زودی وارد پیش‌تولید شد. فیلم سینمایی «ملاقات در شرمتیوو» را همایون اسعدیان کارگردانی می‌کند.

این تهیه کننده که بعد از ساخت فیلم سینمایی «صندلی خالی» در سال ۸۷ پروژه دیگری را  آغاز نکرده گفت: متاسفانه این سال‌ها با مشکل فیلمنامه روبرو هستیم. نه تنها من بلکه بسیاری از سینماگران به این مساله واقف هستند، با این فیلمنامه‌ها نمی‌توان فیلم خوب ساخت.

ایرج تقی پور از سال۸۰ با تولید فیلم سینمایی «نگین» به جرگه تهیه کنندگان سینما پیوست، در کارنامه این سینماگر تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «روزکارنامه»، «رقص در غبار»، «شهر زیبا»، «مواجهه» و … دیده می‌شود. همایون اسعدیان فیلم‌های سینمایی «بوسیدن روی ماه»، «طلا و مس»، «شوخی»، «مرد آفتابی» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>