سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب

تور بهنام تشکر با «دختریانکی» در شمال کشور/ پدربزرگ ۸۰ ساله «ابله» را بازی می‌کنم

behnam-tashakor

بهنام تشکر نمایش «دختر یانکی» را در شهرهای شمالی کشور روی صحنه می‌برد.

بهنام تشکر نمایش «دختر یانکی» را در شهرهای شمالی کشور روی صحنه می‌برد.

بهنام تشکر بازیگر تئاتر و تلویزیون که به تازگی با سریال تلویزیونی «هفت سنگ» دیده شد به سوره سینما گفت: سال گذشته تئاتر «دختر یانکی» را در تهران و در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه بردم. تصمیم داریم این نمایش را در شهرهای چالوس، گرگان، مشهد و اراک از ۷شهریور تا ۱۷ همین ماه در قالب یک تور اجرا کنیم.

این بازیگر افزود: به تازگی بازی در تله فیلم «فرید بهاری» به کارگردانی مهرداد خوشبخت را به پایان رساندم و قرار است بعد از اجرای تور نمایشی به گروه بازیگران «ابله» مجموعه تازه کمال تبریزی بپیوندم. این سریال ۲۶ قسمتی از ۸ شهریورماه آغاز می‌شود و من بعد از یک هفته در گروه حضور خواهم داشت. در «ابله» من نقش پیرمرد ۸۰ ساله‌ای را بازی می‌کنم که به نظر خودم نقش فانتزی و بامزه‌ای است. سریال فضایی کمدی دارد و به لطف دوستان نقشی که به من و سایر بازیگران سپرده شده فکر می‌کنم ترکیب جالبی در آن رقم بخورد.

این بازیگر تئاتر با تایید اینکه این روزها به عنوان یک بازیگر کمدی بین مردم شناخته شده است گفت: این حس بین مردم به وجود آمده و من هم بعد از این باید در اتخاب نقش هایم دقت بیشتری داشته باشم.

در نمایش «دختر یانکی» یکتا ناصر و بهرام تشکر بازی می‌کنند. بهنام تشکر بازی در مجموعه‌های «ساختمان پزشکان»، «دزد و پلیس»، «هفت سنگ» و … را در کارنامه دارد.