سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۳۹۳ در ۱:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب

دکلمه‌خوانی چرخنده برای مستندی از مقام معظم رهبری

elham-charkhandeh

الهام چرخنده برای مستندی درباره مقام معظم رهبری متنی را دکلمه کرد.

الهام چرخنده برای مستندی درباره مقام معظم رهبری متنی را دکلمه کرد.

سوره سینما- این بازیگر در سریال «حانیه» که به مناسبت دهه فجر در یزد جلوی دوربین می‌رود نقشی بازی می کند که ۲۰ سال از خودش بزرگتر است. او در این مجموعه مونس مادری آرام و متین است که دختر بزرگی به نام آفاق دارد. ۴۰ درصد از بازی چرخنده تمام شده و بخش‌های اصلی کار این بازیگر هنوز در یزد تصویربرداری نشده است.

چرخنده همچنین پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را داشت که به دلیل تداخل با سریال «حانیه» فعلا تصمیمی برای حضور ندارد. این فیلم سینمایی درباره تاریخ معاصر ایران است و ماجرای قحطی فراگیر ایران در زمان جنگ جهانی اول و حضور متفقین در ایران را روایت می‌کند. وی به تازگی یک مستند تک قسمتی به مدت ۲۰ دقیقه از شهدای اقلیت را تصویربرداری کرده که بخش‌هایی از آن باقی مانده است.

شنبده می‌شد چرخنده قرار است مستندی برای سلامتی مقام معظم رهبری بسازد. او در صحبت با سوره سینما این اخبار اصلاح کرد و گفت: این اثر به سفارش خانه مستند ساخته شده است و به پیشنهاد تهیه‌کننده دل نوشته‌ای به قلم خود را دکلمه کرده و بابت آن دستمزدی دریافت نکردم. او همچنین در صفحه شخصی خود در  شبکه‌های مجازی فراخوان داد تا علاقمندان عکس‌هایشان را برای تولید این اثر ارسال کنند.