سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۳۹۳ در ۲:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز پیش‌تولید «عادت نمی‌کنیم» اول مهرماه/ در راه سی و سومین جشنواره فیلم فجر

IMG_2346

پیش‌تولید فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان به زودی آغاز می‌شود.

پیش‌تولید فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان به زودی آغاز می‌شود.

سوره سینما- فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» به تهیه ‌کنندگی سعید سعدی، کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و نویسندگی سارا سلطانی و ابراهیم ابراهیمیان که پیش از این با نام «یک فنجان چای تلخ» مطرح شده بود پروانه ساخت گرفت. ابراهیمیان در این باره به سوره سینما گفت: بعد از پنج ماه انتظار پروانه ساخت فیلم را دریافت کردیم و از اول مهرماه پیش تولید را آغاز می کنیم تا بر اساس برنامه اول تا ۱۰ آبان فیلمبرداری داشته باشیم و بتوانیم فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانیم. «عادت نمی‌کنیم» یک درام اجتماعی است که ۴ شخصیت اصلی دارد و سعی داریم از بازیگران حرفه ای سینما برای این فیلم انتخاب کنیم.

«عادت نمی کنیم» به جز دو سکانس جاده شمال در تهران جلوی دوربین می‌رود. این فیلم یک ملودرام اجتماعی است و رابطه آدم‌ها را در شرایط خاص اجتماعی روایت می‌کند. «عادت نمی کنیم» درباره احمدرضا مقدم استاد برجسته دانشگاه است که به واسطه شک مهتاب همسرش، مسیر تازه ای پیش روی خود می‌یابد. این شک در بستر خانواده ریشه می‌دواند و به آرامی همه داشته‌های احمدرضا را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

ابراهیم ابراهیمیان پیش از این با «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» کارگردانی سینما را تجربه کرد. این فیلم سینمایی قرار است به زودی اکران عمومی شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>