سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مهر ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۶ ق.ظ چاپ مطلب

کلاس‌های قطبی‌زاده در فرهنگسرای رسانه

farhangsaraye-resaneh

«فیلم و گپ» و «پاتوق مستند» برنامه‌هایی است که از فصل پاییز در فرهنگسرای رسانه با حضور سعید قطبی‌زاده به صورت هفتگی اجرا می‌شود.

«فیلم و گپ» و «پاتوق مستند» برنامه‌هایی است که از فصل پاییز در فرهنگسرای رسانه با حضور سعید قطبی‌زاده به صورت هفتگی اجرا می‌شود.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی فرهنگسری رسانه، سلسله نشستهای «فیلم و گپ» که به نمایش و نقد مهمترین فیلم های تاریخ سینما اختصاص دارد از ۹ مهر ماه  و  پاتوق مستند که به نمایش و نقد و بررسی آثار مستندسازان  می پردازد از ۸ مهرماه در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

در نشست‌های «فیلم و گپ»  و «پاتوق مستند»که با حضور سعید قطبی زاده برگزار می شود، پس از نمایش فیلم، به نقد و بررسی آثار پرداخته می شود. سلسله نشستهای «فیلم و گپ»هر هفته چهارشنبه و جلسات «پاتوق مستند» هر هفته سه شنبه از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای رسانه به نشانی پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>