سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مهر ۱۳۹۳ در ۱:۱۹ ب.ظ چاپ مطلب

مخاطبان از سریال «کیفر» رضایت دارند/ «شگفت‌انگیزان» آبان‌ماه کلید می‌خورد

abbas-moradian

فیلم سینمایی «شگفت‌انگیزان» به کارگردانی عباس مرادیان آبان‌ماه کلید می‌خورد.

فیلم سینمایی «شگفت‌انگیزان» به کارگردانی عباس مرادیان آبان‌ماه کلید می‌خورد.

عباس مرادیان یکی از نویسندگان سریال «کیفر» که این روزها از شبکه دو  روی آنتن رفته درباره استقبال مخاطب از این مجموعه دفاع مقدسی به سوره سینما گفت: سریال «کیفر» قرار بود ایام ماه مبارک رمضان پخش شود، اما طبق برنامه جدید در هفته دفاع مقدس پخش می‌شود. این روزها وقتی با مخاطبانی که این مجموعه  را دیده‌اند مواجه می‌شوم، برخوردهای بسیار خوبی دارند که نشان از رضایت آنهاست.

وی با اشاره به اینکه قرار است در آینده سریالی را برای شبکه دو کارگردانی کند ادامه داد: هنوز نام قطعی این مجموعه مشخص نیست و تولید آن پس از پایان فیلم سینمایی «شگفت‌انگیزان» انجام می‌شود. این فیلم به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است. فیلمنامه این فیلم را امید نگارشی نوشته و در روزهای آینده پیش‌تولید را آغاز می‌کنیم و تلاش داریم آبان ماه ایم فیلم را کلید بزنیم.

مرادیان درباره داستان «شگفت‌انگیزان» گفت: فیلم در ژانر کودک و نوجوان است و داستان سه کودک را روایت می کند که قصد دارند فیلم بسازند، اما با مشکل سرمایه مواجه هستند. آنها متوجه می‌شوند یک موسسه مسابقه ای برگزار می‌کند که میزان جایزه آن به اندازه هزینه مورد نظر آنها برای ساخت فیلم است. در ادامه برای رسیدن به این جایزه تلاش می‌کنند و اتفاقاتی در این مسیر رخ می دهد.

وی ادامه داد: فیلمبرداری این فیلم را امید نگارشی بر عهده دارد و برای انتخاب بازیگران هم تعدادی را در نظر داریم و منتظر هستیم که کار آنها در پروژه های فعلی به پایان برسد، وقتشان آزاد شود و برای نقش‌های کودک این فیلم هم از بازیگران آثار قبلی خود استفاده می‌کنم. تلاش می کنیم تا فیلم را برای جشنواره فیلم فجر امسال آماده کنیم.

عباس مرادیان پیش از این فیلم‌های سینمایی «مامان بهروز منو زد» و «دلقک‌ها» را کارگردانی کرده است و در زمینه فیلمنامه‌نویسی هم فعالیت دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>