سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۳۹۳ در ۱۱:۳۷ ق.ظ چاپ مطلب

گفت و گوی حامد بهداد و حمید نعمت‌الله در یک ماهنامه سینمایی

24mag

گفت و گوی متفاوت حامد بهداد و حمید نعمت‌الله در ماهنامه سینمایی ۲۴ منتشر شد.

گفت و گوی متفاوت حامد بهداد و حمید نعمت‌الله در ماهنامه سینمایی ۲۴ منتشر شد.

سوره سینما- پنجاه و ششمین شماره‌ مجله‌ ۲۴ با مجموعه مطالبی درباره‌ فیلم‌های روی پرده‌ سینمای ایران منتشر شد. گفت‌ و گوی متفاوت حمید‌ نعمت‌الله با حامد بهداد درباره‌ آرایش غلیظ و یادداشتی از مانی حقیقی درباره‌ این فیلم و مروز از مهم‌ترین مطالب این بخش از مجله است. تصویر روی جلد این شماره به همین مناسبت به عکسی از حامد بهداد و حمید نعمت‌الله اختصاص دارد.

در بخش سینمای ایران این شماره از ۲۴ می‌توانید خواننده‌ گفت‌ و گوی احمد طالبی‌نژاد با مرضیه برومند درباره‌ شهر موش‌ها ۲ باشید. همینطور یادداشت‌هایی به قلم هادی مقدم‌دوست، احسان لطفی، جواد طوسی، مهرزاد دانش و آنتونیا شرکا درباره‌ جدیدترین فیلم‌هایی که به نمایش درآمده‌اند. جدول ارزشگذاری منتقدان برای آثار نیمه‌ اول امسال هم از دیگر بخش‌های جذاب صفحات سینمای ایران شماره‌ جدید مجله است.

پرونده‌ی بازیگرماه این شماره از ۲۴ به مرور کارنامه‌ واکین فینیکس اختصاص دارد. فینیکس که اخیرا بازی‌اش در او مورد توجه منتقدان قرار گرفت در این پرونده به عنوان یکی از بازیگران قابل اعتنای سینمای هالیوود مورد تحلیل قرار گرفته است. محسن آزرم، محمد وحدانی، سانجیو باتاچاریا و جولی میلر با همین فرض یادداشت‌هایی درباره‌ کیفیت کارنامه‌ی قابل اعتنای فینیکس نوشته‌اند. گفت‌وگویی خواندنی با فینیکس درباره‌ی حرفه و زندگی‌اش و مرور نقش‌های به یادماندنی او هم از دیگر مطالب این پرونده است.

Cover-24-No56s

پرونده‌‌ای برای فیلم لاک از دیگر بخش‌های اصلی شماره‌ی مهرماه مجله‌ ۲۴ است. گفت‌وگو با استیون نایت (کارگردان) و تام هاردی (بازیگر)، مرور ده نمونه از فیلم‌هایی که مانند لاک داستانشان در زمان واقعی می‌گذرد و یادداشت‌هایی به قلم علی مصلح‌ حیدرزاده، شهرام مکری، بهروز تورانی و سعید قطبی‌زاده درباره‌ وجوه مختلف فیلم از مهم‌ترین مطالب این پرونده است.

مجید اسلامی در صفحات نیم‌نگاه ریویوهایی برای فیلم‌های باد برمی‌خیزد (هایائو میازاکی)، پسرانگی (ریچارد لینکلیتر) و دو چهره‌ی ژانویه (حسین امینی) نوشته است. بررسی فیلم‌های روز و سریال‌های برگزیده، معرفی کتاب‌های تازه منتشرشده، ارزیابی جدیدترین فیلم‌های راه یافته به شبکه‌ی ویدئویی و معرفی برنامه‌های‌ِ تلویزیونی برگزیده هم در صفحات راهنمای این شماره از مجله منتشر شده است. فرنوش حبیب‌نژاد، شرمین نادری و یحیی نطنزی هم یادداشت‌هایی برای بخش وبلاگ جدیدترین شماره‌ ۲۴ نوشته‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>