سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مهر ۱۳۹۳ در ۱:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب

تلاش برای رسیدن «پرونده‌ای برای سارا» به جشنواره فیلم کودک

nader-moghadas

فیلم سینمایی «پرونده‌ای برای سارا» برای حضور در جشنواره فیلم کودک اصفهان آماده می‌شود.

فیلم سینمایی «پرونده‌ای برای سارا» برای حضور در جشنواره فیلم کودک اصفهان آماده می‌شود.

نادر مقدس فیلمنامه نویس و کارگردان سینما درباره تولید فیلم سینمایی «پرونده ای برای سارا» به سوره سینما گفت: از نظر من مراحل تصویربرداری به پایان رسیده و فقط سکانس های عبوری و خیابانی باقی مانده که خیلی طول نخواهد کشید و کار فنی نیز همزمان آغاز شده. یک بخش اساسی آن هم پیش رفته است و اگر مشکل خاصی در مراحل فنی پیش نیاید به موقع کار را آماده خواهیم کرد.

وی درباره زمان باقی مانده تا بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان گفت: ما رساندن فیلم در شب های منتهی به جشنواره را داشته ایم و اگر مشکل خاصی بوجود نیاید این بار هم به موقع فیلم را خواهیم رساند و دوستان فنی هم تلاش خود را می کنند تا این اتفاق بیفتد. مشغول گرفتن سکانس های پایانی در شیرگاه مازندران هستیم که به زودی تمام می‌شود.

کارگردان فیلم سینمایی «شور عشق» درباره زمان فشرده تولید «پرونده‌ای برای سارا» افزود: زمان کم بود ،اما به لطف گردهم آمدن یک گروه خیلی خوب و از طرفی یک تهیه کننده بسیار عالی کار را بدون هیچ مشکلی پیش بردیم و تمام احتیاج‌های ما فراهم بود و شرایط بسیار آماده کار بود و یکی از افتخارات من است که با آقای اکبر نبوی به عنوان تهیه کننده این اثر همکاری کردم و امیدوارم نتیجه خوبی به دست بیاید.

در این فیلم که اکبر نبوی آن را نوشته است ، داستان دختری روایت می‌شود که به دنبال حل یک پرونده ماجراهایی برای او به وقوع می پیوندد و شاهرخ فروتنیان، پریا مردانیان، اردلان شجاع کاوه، آزیتا لاچینی و آرمیتا مرادی در آن بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>