سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مهر ۱۳۹۳ در ۳:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

«وَ» ادای دین به داستایوفسکی/ فیلمبرداری در شاهچراغ شیراز

habib-kavosh

فیلم سینمایی «و» به کارگردانی حبیب کاوش ادای دین به فیودور داستایوفسکی نویسنده برجسته روس است.

فیلم سینمایی «و» به کارگردانی حبیب کاوش ادای دین به فیودور داستایوفسکی نویسنده برجسته روس است.

کاوش که امروز سه شنبه پروانه ساخت تازه ترین فیلم خود را دریافت کرده به سوره سینما گفت: «وَ» ادای دین به فیودور داستایوفسکی نویسنده مشهور روس است. این فیلم به هیچ وجه اقتباس نیست و تنها فضایی همسو با «جنایت و مکافات» دارد. این فیلم مضمونی اجتماعی و خانوادگی دارد و تهیه آن بر عهده خودم است. پیش از این مقدمات پیش‌تولید را فراهم کرده بودیم اما از امروز به طور جدی کار را دنبال می کنیم تا از هفته آینده وارد مراحل اجرایی شویم.

وی افزود: ۴ نقش اصلی داریم و فیلمبرداری در تهران، شمال و شیراز انجام می‌شود که امامزاده شاهچراغ یکی از لوکیشن های ما محسوب می‌شود. تمام تلاش ما بر این است که روند کار به خوبی انجام گیرد. اگرچه تلاش می‌کنیم «وَ» را به جشنواره فیلم فجر برسانیم اما دغدغه اصلی حضور در جشنواره نیست. بر اساس برنامه احتمالا پیش‌تولید تا هفته آینده به پایان می رسد و بلافاصله فیلمبرداری را آغاز می‌کنیم.

حبیب کاوش فیلم‌های سینمایی «محفل ایکس»، «آتش پنهان»، «امید»، «دادشاه»، «فصل خون» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>