سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ مهر ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب

بزرگداشت ۱۱ هنرمند در افتتاحیه جشنواره فیلم کودک اصفهان

jashnvareh-koodak

آیین بزرگداشت ۱۱ هنرمند در افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

آیین بزرگداشت ۱۱ هنرمند در افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

سوره سینما- در مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره، از حسن اکلیلی (بازیگر و کارگردان)، هوشنگ حریرچیان (بازیگر) و محمدعلی میاندار (بازیگر و کارگردان) به عنوان سه هنرمند قدیمی اصفهان تجلیل می‌شود. تجلیل از حسین عرفانی (دوبلور قدیمی)، شهلا ناظریان (دوبلور قدیمی)، سعیده ذاکری (کارگردان پویانمایی و از مدیران مرکز صبا)، اسدالله علایی (برنامه‌ساز کودک و از مدیران قدیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و صداوسیما در حوزه کودک و نوجوان)، امیر، منوچهر و بیژن خوشخرام (سه کارگردان مشهور پویانمایی)، فریدون حسن‌پور (کارگردان سینمای کودک) نیز در افتتاحیه این دوره از جشنواره برگزار می‌شود.

نکوداشت حسن سراج زاهدی (مترجم فقید سینمایی و مترجم کتاب اصفهان نگین سرزمین ایران) نیز از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود. بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از جمعه یازدهم مهر ماه در سالن کوثر اصفهان افتتاح خواهد شد و تا دوشنبه چهاردهم مهر ادامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>