سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ مهر ۱۳۹۳ در ۲:۵۴ ب.ظ چاپ مطلب

اکران فیلم‌های گروه «هنر و تجربه» آغاز می‌شود

honar-o-tajrobeh1

همزمان با عید سعید قربان آئین افتتاحیه نمایش فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه» برگزار می‌شود.

همزمان با عید سعید قربان آئین افتتاحیه نمایش فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه» برگزار می‌شود.

سوره سینما- گروه سینمایی هنر و تجربه از شنبه ۱۲ مهر با نمایش نسخه ترمیم شده «اون شب که بارون اومد» ساخته کامران شیردل اکران فیلم‌های خود را آغاز می‌کند. این گروه سینمایی که با هدف نمایش آثار متفاوت و هنری سینمای ایران راه‌اندازی شده است در اولین دوره فیلم‌های مطرحی هم چون «یک شب» ساخته نیکی کریمی، «ماهی و گربه » ساخته شهرام مکری، «بیداری برای سه روز» ساخته مسعود امینی تیرانی، «ازتهران تا بهشت» به کارگردانی ابوالفضل صفاری و مستند «۶ قرن، ۶ سال» به کارگردانی مجتبی میرطهماسب را به نمایش خواهد گذاشت.

در آیین گشایش این گروه سینمایی که ساعت ۱۹ در موزه سینما برگزار می‌شود، قرار است اهالی هنر و فرهنگ حاضر شوند. بنابراین گزارش تاکنون بیش از ۷۰ فیلم سینمایی و حدود ۲۱۰ فیلم کوتاه و مستند برای نمایش در این گروه اعلام آمادگی کردند. برنامه‌های دقیق سالن‌ها و ساعت اکران این گروه در سایت aecinema.ir قابل دسترسی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>