سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۲:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب
کیانیان در گفتگو با سوره سینما:

حوصله فکر کردن به‌ ماهیت فعلی سینما را ندارم

حوصله فکر کردن به‌ ماهیت فعلی سینما را ندارم

بازیگر فیلم سینمایی «آژانس‌شیشه‌ای» که با یک فیلم در جشنواره فجر امسال حضور دارد، وضعیت کنونی سینما را غیرقابل پیش‌بینی دانست.

بازیگر فیلم سینمایی «آژانس‌شیشه‌ای» که با یک فیلم در جشنواره فجر امسال حضور دارد، وضعیت کنونی سینما را غیرقابل پیش‌بینی دانست.

رضا کیانیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی «هیچ کجا، هیچکس» به کارگردانی ابراهیم شیبانی حضور دارد، درباره همکاری‌اش در این فیلم به سوره سینما گفت: من در این جشنواره تنها با این فیلم حضور دارم. پیش از این با ابراهیم شیبانی در فیلم سینمایی «گزارش یک جشن» ابراهیم حاتمی کیا همکاری داشتم و بعد با خواندن فیلمنامه این همکاری شکل گرفت.

بازیگر فیلم سینمایی«خانه روی آب» افزود: کیفیت فیلمنامه باعث شد که ترغیب شوم چون اصولا تا از فیلمنامه‌ای خوشم نیاید کاری را قبول نمی‌کنم. روند تولید این فیلم هم به خوبی طی شد.

کیانیان درباره پیش بینی واکنش مخاطبین درجشنواره از این فیلم چنین گفت: قاعدتا واکنش‌ها را نمی‌توان پیش بینی کرد و درباره کیفیت احتمالی این فیلم تا زمان اینکه روی پرده برود نمی‌توان قضاوت کرد.

این بازیگر درباره اینکه آیا کاراکتری که دراین‌ فیلم بازی کرده را شایسته دریافت سیمرغ بازیگری می‌داند گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. هیچ چیزی دراین سینما قابل پیش بینی نیست. حوصله فکر کردن به این چیزها و ماهیت کنونی سینما را ندارم.

بازیگرفیلم سینمایی «روبان قرمز» درباره فعالیت کنونی خود گفت: در حال حاضر فعالیتی در سینما و تلویزیون ندارم. اما در اکسپوی عکس تهران۹۱ که در خانه هنرمندان برگزار شده عکس دارم و مدتی پیش در شیراز برای افتتاحیه یک گالری از من خواستند که تعدادی از کارهایم را به آنها بدهم تا در کنار آثارهنرمندان شیرازی به نمایش درآیند. من دوران سربازی‌ام را در این شهر گذراندم و به آن علاقمندم و معتقدم مردم بامرام و خوش مشربی دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>