سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

«بیداری» به سینما فرهنگ رسید/ حذف ۵ دقیقه ریتم فیلم را بهتر کرد

bidari

فیلم سینمایی «بیداری» ساخته فرزاد موتمن را گویافیلم پخش می‌کند.

فیلم سینمایی «بیداری» ساخته فرزاد موتمن را گویافیلم پخش می‌کند.

سعید حاجی میری تهیه‌کننده این فیلم در رابطه با چگونگی اکران فیلم خود بعد از سه سال به سوره سینما گفت: بعد از اکران فیلم در سی امین جشنواره فیلم فجر تغییراتی جزئی روی آن اعمال شد تا فیلم ریتم مناسبتری پیدا کند. به همین منظور تقریبا ۵ دقیقه از فیلم کوتاه شد. اما لطمه‌ای به داستان وارد نکرد. این فیلم بعد از دریافت مجوز نمایش به محمد قاضی مدیر دفتر پخش گویا فیلم سپرده شد.

وی درباره سایر فعالیت‌‌های سینمایی خود گفت: یک فیلمنامه اجتماعی در دست دارم که با انجام مراحل مقدماتی برای پروانه ساخت اقدام می‌کنیم. تهیه و بازنویسی این فیلمنامه را بر عهده دارم، اما هنوز کارگردان این فیلم مشخص نیست. فرصت زیادی تا جشنواره فیلم فجر نمانده اولین این فیلم سال آینده خواهد بود.

در پی تماس خبرنگار سوره سینما با دفتر گویا فیلم مشخص شد «بیداری» به سرگروهی سینما فرهنگ قرارداد اکران بسته، اما هنوز زمانی برای اکران عمومی آن در نظر گرفته نشده است. «بیداری» با بازی حامد بهداد، نیکی کریمی و شقایق فراهانی داستانی مرتبط با انقلاب اسلامی دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>