سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مهر ۱۳۹۳ در ۱:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

«حوض نقاشی» متعلق به همه سینمای ایران است/ دنیا سینمای ما را با مبانی اخلاقی‌اش می‌شناسد

maziar-miri

مازیار میری «حوض نقاشی» را نماینده‌ای کوچک از سینمای بزرگ ایران می‌داند.

مازیار میری «حوض نقاشی» را نماینده‌ای کوچک از سینمای بزرگ ایران می‌داند.

سوره سینما- فیلم سینمایی «حوض نقاشی» ساخته مازیار میری که دیروز جایزه بهترین فیلم جشنواره کودک شارجه را به دست آورد، محصول حوزه هنری است و پارسال اکران عمومی شده است. میری درباره این موفقیت به سوره سینما گفت: «حوض نقاشی» برای کودک و به خاطر احترام به کودکان سراسر دنیا ساخته شده و از این منظر که علاوه بر موضوع کودک حد و مرزی نداشت برایم جذاب بود. متاسفانه من به دلیل مشغله کاری نتوانستم در جشنواره شارجه حضور داشته باشم، اما خوشحالم که این فیلم توانست به عنوان نماینده سینمای ایران سربلند باشد.

وی افزود: به همه عوامل و دوستانی که در این پروژه ما را یاری کردند تا فیلم در عرصه داخلی و خارجی دیده شود، تبریک می‌گویم. خوشحالم از اینکه همیشه دنیا سینمای ایران را با مبانی اخلاقی و مفاهیم انسانی نهفته در آثارش می‌شناسد، با آثاری که در ستایش ارزش‌های انسانی و اخلاق است. «حوض نقاشی» نماینده ای کوچک از دنیای بزرگ سینمای ایران است. به همین خاطر این جایزه به همه سینمای ایران تعلق دارد و از این جهت نمی‌توان این افتخار را نادیده گرفت.

hoze-naghashi

کارگردان «پاداش سکوت» با تایید این نکته که پیش از این فیلم در آسیا پاسفیک جایزه یونسکوی بهترین فیلم را دریافت کرده گفت: از حوزه هنری تشکر می‌کنم که یار و همراه ما در تولید این فیلم بود. به خصوص از بخش بین‌الملل که این آگاهی را دارد که کدام فیلم را به کدام جشنواره بفرستد. «حوض نقاشی» با نگاهی انسانی سعی دارد به کودکان آموزش دهد و جای خوشحالی دارد که این نوع نگاه در سطح جهانی دیده شده، امیدوارم این روند برای «حوض نقاشی» ادامه داشته باشد.

مازیار میری که این روزها کارگردانی مجموعه «گاهی به پست سر نگاه کن» را به عهده دارد در این باره گفت: این سریال برای شبکه دو ساخته می‌شود. تصویربرداری این مجموعه از نیمه گذشته و تا ۴ ماه آینده ادامه دارد.

«حوض نقاشی» داستان پسری است که با پدر و مادرش به دلیل نقصی که دارند، مشکل دارد. شهاب حسینی، نگار جواهریان، سپه رام فرزامی، فرشته صدرعرفایی و … بازیگران این فیلم هستند. پخش داخلی و بین‌المللی این فیلم با حوزه هنری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>