سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۲:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب
جلال فاطمی:

«خسته نباشید» یک فیلم استودیویی نیست

«خسته نباشید» یک فیلم استودیویی نیست

بازیگر فیلم سینمایی «خسته نباشید» تاکید کرد این فیلم داستانی تازه دارد و شبیه تولیدات معمول سینمای ایران نیست.

بازیگر فیلم سینمایی «خسته نباشید» تاکید کرد این فیلم داستانی تازه دارد و شبیه تولیدات معمول سینمای ایران نیست.

جلال فاطمی کارگردان سینما درباره فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» به خبرنگار سوره سینما گفت: این فیلم یک کمدی غیرمتعارف است و بازیگران خوبی مثل فرهاد آییش، بهنام تشکر، بهاره رهنما و دیگر دوستان حضور دارند. در این فیلم تخیل و رویا از محورهای اصلی است، معمولا سینمای ایران فیلم‌های این چنینی را دوست ندارد و این آثار در جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه انتخاب نمی‌شوند.

فاطمی ادامه داد: ۹۹ درصد از فیلم‌های سینمای ایران درام اجتماعی است و کسی به فیلم‌های دیگر با فضاهای نامتعارف توجه ندارد. دلیل حضورم در فیلم سینمایی «خسته نباشید» هم به این دلیل بود که این فیلم فضای متفاوت و طبیعی دارد. اکثر صحنه‌های فیلم در بیابان فیلمبرداری شده و تصاویر زیبایی دارد. فیلم کارگردانی و داستان متفاوت دارد و یک فیلم استودیویی نیست.

وی درباره اکران فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» گفت: تهیه‌کننده فیلم در تلاش است که فیلم را در فرصتی مناسب اکران کند. طبیعی است که در شرایطی که سینما دارد فیلم ما هم شرایطی مشابه با فیلم‌های دیگر پیدا کند.

فیلم سینمایی «خسته نباشید» به کارگردانی محسن قرایی با بازی جلال فاطمی، غوغا بیات، رویا افشار و … محصول حوزه هنری است که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر روی پرده می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>