سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آبان ۱۳۹۳ در ۸:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب

واکنش ارجمند به حادثه اسیدپاشی اصفهان/ این جریان حاصل افراط کورکورانه است

anooshirvan-arjmand

بازیگر مجموعه «امام علی» (ع) اسیدپاشی به بانوان اصفهانی را اقدامی افراطی دانست.

بازیگر مجموعه «امام علی» (ع) اسیدپاشی به بانوان اصفهانی را اقدامی افراطی دانست.

انوشیروان ارجمند در واکنش به جریان اسیدپاشی در اصفهان ضمن ابراز تاسف از این اتفاق تلخ به سوره سینما گفت: من باید به یک نکته‌ای اشاره کنم که از پدرم به خاطر دارم. ایشان همیشه می‌گفت فرد متتعصب کور است و هیچگاه نمی‌تواند بینا باشد و اطراف و جوانب را ببیند. در مورد چیزی که آن را باور کرده عقب نمی‌نشیند. ماجرای اسیدپاشی حاصل یک افراط کورکورانه و نگاه توام با تعصب است. همانطور که در هر مقوله‌ای تعصب افراطی به خرج بدهید، نتیجه‌ای تلخ به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این افراد افراطی وجود دختران را مضمحل کرده‌اند، در حالی که این قربانیان حق زندگی دارند و باید از وجود خود برای زندگی بهره ببرند و چنینی اتفاق‌هایی در تاریخ و فرهنگ ما جایی نداشته است. باید با آن برخورد شود و حالا که این اتفاق رخ داده مسئولان در دولت باید تمام تلاش خود را بکنند و یک کلینیک درمانی و زیبایی چه در داخل و چه خارج از کشور را برای بازگرداندن بخشی از سلامتی و زیبایی از دست رفته این قربانیان را فراهم کنند.

ارجمند بار دیگر با دردناک خواندن این جریان گفت: این اتفاق بسیار در زندگی افراد قربانی شده اثرگذار خواهد بود و تبعات آن برای بسیاری قابل درک نیست و باید به این نکته توجه داشت که فقط صورت و ظاهر این عزیزان خدشه دار نشده و از لحاظ روحی و ذهنی نیز به آنها آسیب وارد شده است و باید در حد امکان برای بهبود این شرایط تلاش کرد.

انوشیروان ارجمند بازی در مجموعه‌های «مختارنامه»، «عیاران»، «روزی روزگاری» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>