سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آبان ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب

«پرونده‌ای برای سارا» به صداگذاری رسید/ فیلم را به جشنواره فجر می‌رسانیم

nader-moghadas

نادر مقدس گفت: فیلم سینمایی «پرونده‌ای برای سارا» روزهای پایانی مونتاژ را سپری می‌کند تا برای صداگذاری آماده شود.

نادر مقدس گفت: فیلم سینمایی «پرونده‌ای برای سارا» روزهای پایانی مونتاژ را سپری می‌کند تا برای صداگذاری آماده شود.

این کارگردان در رابطه با تازه ترین اثر سینمایی خود به سوره سینما گفت: «پرونده‌ای برای سارا» می توانست با اعمال تغییراتی در جشنواره کودک حضور داشته باشد اما باید بعضی بخش ها با تعجیل پیش می رفت به همین خاطر بعد از اینکه به جشنوره نرسید تصمیم گرفتیم کار را با طمانینه دنبال کنیم . از این رو یک سکانس که از فیلم باقی مانده بود را فیلمبرداری کردیم و مراحل تصویر را به پایان رساندیم.

وی افزود: در حال حاضر احمد مرادپور مرحله مونتاژ را به روزهای پایانی رسانده و ما برای انجام صداگذاری آماده ایم تا به زودی توسط بهروز معاونیان آغاز شود. برای موسیقی هم با چند نفر از دوستان در حال مذاکره‌ایم و به زودی به نتیجه خواهیم رسید. با توجه به اینکه بخش‌هایی از فیلم باید با جلوه های ویژه کامپیوتری ترکیب شود در نظر داریم تا قبل از جشنواره فیلم فجر را مراحل فنی را به اتمام برسانیم.

«پرونده‌ای برای سارا» نوشته اکبر نبوی، داستان دختری روایت است که به دنبال حل یک پرونده ماجراهایی برای او به وقوع می‌پیوندد و شاهرخ فروتنیان، پریا مردانیان، اردلان شجاع کاوه، آزیتا لاچینی و آرمیتا مرادی در آن بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>