سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آبان ۱۳۹۳ در ۱:۳۸ ب.ظ چاپ مطلب

«تابو» موسیقی ندارد/ معصومی بازهم سه‌گانه می‌سازد

masoomi

خسرو معصومی قصد دارد فیلم جدید خود را بدون استفاده از موسیقی روانه جشنواره فیلم فجر کند.

خسرو معصومی قصد دارد فیلم جدید خود را بدون استفاده از موسیقی روانه جشنواره فیلم فجر کند.

معصومی به سوره سینما گفت: مراحل صداگذاری «تابو» را پشت سر می‌گذاریم. می‌خواهم به جز یک قطعه موسیقی انتخابی در تیتراژ پایانی هیچ موسیقی دیگری در فیلم شنیده نشود و به جایش با صداسازی توسط امیرحسین قاسمی صدا را جایگزین موسیقی کنیم. پیش از این هم در فیلم «دوران سربی» کاور صدا را محک زده بودیم که البته بعد از نمایش در جشنواره بابک بیات روی فیلم موسیقی گذاشت.

وی افزود: «تابو» بخش اول از یک فیلم سه اپیزودی است که قصد دارم فیلمنامه‌های بعدی را بعد از جشنواره فجر به طور جدی پیگیری کنم. هر سه این فیلم‌ها نگاهی اجتماعی دارند و بخشی از مسایل جامعه را مطرح می‌کنند و از این بابت لازم است با نگاهی دقیق تر تحقیق و بررسی شوند. پیش از این هم در رابطه با مهاجرت قرار بود فیلمی بسازم که این موضوع در اپیزود سوم جای دارد و بخش دوم مساله کار و شرایط جوانان را مطرح می‌کند.

الناز شاکردوست، جمال اجلالی، سیدمحمدهادی دیباجی، جمشید جهان‌زاده، بیژن افشار و … بازیگران «تابو» هستند. خسرو معصومی فیلم‌های سینمایی «خرس»، «جایی در دوردست»، «رسم عاشق‌کشی»، «باد در علفزار می‌پیچد» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>