سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ بهمن ۱۳۹۱ در ۱:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

«حوض نقاشی» به برج میلاد رسید

hoze-naghashi2

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری امروز در میان استقبال مخاطبان و نمایندگان رسانه‌ها در برج میلاد روی پرده رفت.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری امروز در میان استقبال مخاطبان و نمایندگان رسانه‌ها در برج میلاد روی پرده رفت.

سوره سینما- امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح علاقمندان به دیدن فیلم تازه مازیار میری که در روزهای اخیر مورد توجه تماشاگران بوده و سه سانس فوق العاده داشته، به برج میلاد آمدند. صف از ساعت ۹:۲۰ شکل گرفت و برای نخستین بار در برج میلاد تماشاگران فیلم با نظم و ترتیب خاص وارد سالن شدند، با وجود شلوغی به دلیل باز بودن درب سالن از ساعت ۹:۳۰ تماشاگران توانستند روی صندلی‌ها بنشینند و فضای مناسبی برای مخاطبان به وجود آمد.

با شروع فیلم که همراه تاخیر بود، همچنان رفت و آمد در سینما به چشم می خورد، به ویژه در بالکن رفت و آمد تماشاگران تا اواسط فیلم ادامه داشت. برای نخستین بار در سینمای رسانه تماشاگران برای یک بازیگر دست زدند، زمان ثبت نام شهاب حسینی روی تیتراژ فیلم حضار این بازیگر محبوب را تشویق کردند. علاوه بر نمایندگان رسانه‌ها و بازیگرانی که فیلم های جشنواره فجر را در برج میلاد می بینند، محمد حمزه زاده معاون هنری حوزه هنری و سهیل جهان بیگلری مدیر عامل سازمان توسعه سینمایی سوره هم در این اکران حضور داشتند. تشویق تماشاگران پس از پایان «حوض نقاشی» نشان داد که اهالی رسانه هم این فیلم را پسندیدند.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» با بازی شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سیامک احصایی، مهسا محجوب و … محصول حوزه هنری است.