سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۹:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب

بازنویسی فیلمنامه «شگفت‌انگیزان»/ مینی‌سریال «شصت و سه، نود و سه» در آستانه پیش‌تولید

abbas-moradian

مینی‌سریال رزمی «شصت و سه، نود و سه» به کارگردانی عباس مرادیان تولید می‌شود.

مینی‌سریال رزمی «شصت و سه، نود و سه» به کارگردانی عباس مرادیان تولید می‌شود.

عباس مرادیان نویسنده و کارگردان سینما درباره تولید فیلم سینمایی «شگفت‌انگیزان» به سوره سینما گفت : قرار بود کار را آغاز کنیم که با آقای داها تهیه کننده این فیلم به این نتیجه رسیدیم که برای برخورداری از کیفیت بهتر فیلمنامه را یک بار دیگر بازنویسی کنیم.ه این کار را یکی از نویسندگان طنز قرار است انجام بدهد و پس از این که بازنویسی نهایی انجام شد وارد پیش‌تولید می شویم.

وی ادامه داد: از آنجایی که فیلم کودک حساس است و باید فیلمنامه خوب و اثرگذاری داشته باشیم این تصمیم را گرفتیم. من هم وقت کافی برای بازنویسی نداشتم و حالا یکی از نویسندگان این کار را پذیرفته تا به یک فیلمنامه منسجم و جذاب برسیم.

مرادیان درباره فعالیت‌های دیگری که در زمینه نویسندگی و کارگردانی دارد گفت: این روزها مشغول نوشتن فیلمنامه ای هستم که مربوط به سینمای رزمی می‌شود. به احتمال فراوان هفته آینده پیش‌تولید مینی‌سریال ۷ قسمتی بنام «شصت و سه، نود و سه» را آغاز خواهیم کرد که فیلمنامه آن را نوشته‌ام. منتظر دریافت مجوز هستیم تا کار را آغاز کنیم.

فیلم سینمایی «شگفت انگیزان» در ژانر کودک و نوجوان تولید می‌شود و داستان سه کودک را روایت می‌کند که قصد دارند فیلم بسازند ، اما با مشکل سرمایه مواجه هستند. آنها متوجه می‌شوند یک موسسه مسابقه‌ای برگزار می‌کند که میزان جایزه آن به اندازه هزینه مورد نظر آنها برای ساخت فیلم است. در ادامه برای رسیدن به این جایزه تلاش می‌کنند و اتفاقاتی در این مسیر رخ می دهد.