سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آبان ۱۳۹۳ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

«مجانی» در انتظار فراغت بازیگر ترک/ مدیران ارشاد به من اعتماد کردند

majjani

کیوانچ تاتلیتوگ این روزها در یک سریال ترکی حضور دارد و بعد از آن در فیلم سینمایی «مجانی» بازی می کند.

کیوانچ تاتلیتوگ این روزها در یک سریال ترکی حضور دارد و بعد از آن در فیلم سینمایی «مجانی» بازی می‌کند.

کارگردان فیلم سینمایی «مجانی» به سوره سینما گفت: برای بازدید از لوکیشن و انجام امور پیش‌تولید ترکیه بودم و هفته دیگر هم دوباره خواهم رفت. علت طولانی شدن پیش‌تولید به خاطر بازیگرمان بود که این روزها درحال بازی در یک سریال است و به محض پایان پروژه فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.

محسن محسنی نسب افزود: قصه «مجانی» به نوعی کودکان سوری را هم روایت می کند و از این بابت با ماجراهای اخیر ترکیه همگونی دارد اما تاکید می کنم فیلم ما به هیچ وجه سیاسی نیست و نگاهی کاملا اجتماعی و انسانی دارد . مقوله جنگ در هر کشوری ممکن است رخ دهد و آسیب هایی که کودکان از این بحران می بینند در هرجای دنیا ممکن است اتفاق بی افتد.

وی ادامه داد: انتخاب نام «مجانی» هم دقیقا به همین علت بود. اینکه انسان‌ها به حدی از ارزش ها نزول می‌کنند که مجانی در مسیر هر چیزی قرار می‌گیرند و به هر کاری تن می دهند. این فیلم فارغ از هر نژاد و گروهی این فاجعه را در ابعاد جهانی بررسی می‌کند.

وی گفت: اگرچه بسیاری از پروژه هایی که قرار بود با حضور یک بازیگر خارجی کلیدب خورند ساخته نشدند اما «مجانی» قطعا تولید می‌شود. توقیف یک پروژه یا به دلیل نبود سرمایه است یا ناتوانی عوامل در تولید که هیچکدام در مورد «مجانی» صدق نمی‌کند. دوستان در ارشاد هم با ما اعتماد کردند و ما امیدواریم بتوانیم فیلمی شایسته به سینما عرضه کنیم.

محسنی نسب گفت: بازیگران خارجی که در این فیلم حضور دارند به گونه ای انتخاب شدند که از نظر سابقه و شایستگی شأنشان کمتر از هنرمندان سینمای ایران نباشد. در این فیلم یک بازیگر ایرانی هم حضور دارد که از ایرانیان مقیم امریکاست و در سینمای جهان تجربه بازیگری دارد. از طرف شرکت ترکیه ای سرمایه گذار یعنی کمپانی ویتا آدالار به ما معرفی شد. زبان فیلم ترکی انگلیسی است و این اثر یک کار اکشن و پرحادثه است به همین خاطر تولید سنگین و هزینه بالایی دارد.


2 thoughts on “«مجانی» در انتظار فراغت بازیگر ترک/ مدیران ارشاد به من اعتماد کردند”

  1. علی امیری می‌گه:

    به نظر من بهترین فیلم سینمایی انتخاب میشود

  2. علی امیری می‌گه:

    آقای محسنی نسب بی صبرانه منتظر کلید خوردن فیلم هستم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>