سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آذر ۱۳۹۳ در ۱۱:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

فیلمنامه «در سکوت» در پایان راه/ ماجرای بازگشت زنی از غربت

george-hashem-zadeh

فیلمنامه «در سکوت» نوشته ژرژ هاشم‌زاده در مراحل پایانی نگارش قرار دارد و برای دریافت پروانه ارائه می‌شود.

فیلمنامه «در سکوت» نوشته ژرژ هاشم‌زاده در مراحل پایانی نگارش قرار دارد و برای دریافت پروانه ارائه می‌شود.

ژرژ هاشم‌زاده درباره اولین تجربه بلند سینمایی خود به سوره سینما گفت: فیلمنامه «درسکوت» تقریبا رو به اتمام است و هفته آینده برای دریافت پروانه اقدام خواهم کرد. هنوز پیش‌تولید را آغاز نکرده‌ایم، ترجیح دادیم قبل از پاسخ شورای صنفی نمایش اقدام نکنیم. به هر حال باید صبر کرد هر چند این بار مطمئنا فیلمنامه مشکلی ندارد و «درسکوت» جلوی دوربین می‌رود.

وی افزود: «در سکوت» داستان زنی است که بعد از بیست و چند سال به ایران بر می‌گردد و با پدیده‌های جدیدی مواجه می شود که هر یک از آنها یادآور می‌شوند چرا مجبور به ترک وطن شده است. این فیلم کاملا اجتماعی است و به روابط میان آدم‌ها می‌پردازد. این فیلم به لحاظ فرم کاری کاملا شهری است و قصه آن در تهران اتفاق می‌افتد.

هاشم‌زاده که پیش از این قرار بود «پاسگاه» را جلوی دوربین ببرد گفت: تولید این فیلم فعلا منتفی است و در تلاشیم برای ۳ شخصیت اصلی قصه «در سکوت» که زنی میانسال، دختری جوان و یک پیرمرد هستند از بازیگران حرفه‌ای استفاده کنیم. به دلیل کمبود زمان، فیلم در جشنواره فجر امسال حضور ندارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>