سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۳ در ۱۲:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

«در این مکان آشغال نریزید» منتظر سرمایه/ فیلم دوم کارگردان «خسته نباشید!» در چه مرحله است؟

mohsen-gharayee

محسن قرایی از نیمه تمام ماندن بازنویسی فیلمنامه «در این مکان آشغال نریزید» به خاطر نبود سرمایه کافی برای تولید خبر داد.

محسن قرایی از نیمه تمام ماندن بازنویسی فیلمنامه «در این مکان آشغال نریزید» به خاطر نبود سرمایه کافی برای تولید خبر داد.

قرایی به سوره سینما گفت: امسال در جشنواره فیلم فجر حضور ندارم، موفق نشدم برای فیلمنامه جدیدم سرمایه تأمین کنم. «در این مکان آشغال نریزید» هزینه زیادی برای تولید نمی‌خواهد اما به هر حال هنوز حداقل‌ها نیز برایم فراهم نشده و دست نگه داشته‌ام. این دور بودن از کار خواست من نیست و امیدوارم دوباره شرایط فیلمسازی‌ام ایجاد شود.

کارگردان «خسته نباشید» ادامه داد: من قبل از اینکه کارگردانی را تجربه کنم در چند پروژه به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز همکاری داشتم، اما حالا دوست دارم تنها به کارگردانی فکر کنم و دستیار بودن دیگر دغدغه من نیست.

محسن قرایی در جشنواره سی ام فجر، فیلم «خسته نباشید!» را در بخش فیلم اولی‌ها داشت که آن را به اتفاق افشین هاشمی کارگردانی کرده بود. قرایی در فیلم‌های «امروز»، «یه حبه قند» و «لطفا مزاحم نشوید» دستیار کارگردان بوده است. «خسته نباشید!» که محصول حوزه هنری است، به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>