سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آذر ۱۳۹۳ در ۱۲:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب

خداحافظی با انوشیروان ارجمند/ برای پدرم حاشیه نسازید

tashi-arjmand1

برزو ارجمند در مراسم تشییع پیکر پدرش از مردم خواست درباره پدرش حاشیه‌سازی نکنند.

برزو ارجمند در مراسم تشییع پیکر پدرش از مردم خواست درباره پدرش حاشیه‌سازی نکنند.

سوره سینما- آیین تشییع پیکر انوشیروان ارجمند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون امروز سه‌شنبه ۲۵ آذرماه در تالار وحدت برگزار شد. علی مراد خانی معاونت هنری وزارت ارشاد اسلامی، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، حسین پاکدل به نمایندگی از اهالی تئاتر،‌ دکتر محمد پورحسین به نمایندگی از سازمان صدا و سیما، ایرج راد رئیس خانه تئاتر، حجت اله ایوبی معاونت سینمایی،‌داریوش ارجمند برادر، بهار و برزو ارجمند دختر و پسر این هنرمند به بیان سخنانی درباره خصایص و ویژگی های اخلاقی این هنرمند پرداختند.

در این مراسم، فرزندان این هنرمند به بیان جملاتی درباره پدر خود پرداختند. برزو ارجمند گفت:‌خواهش می کنم برای پدرم شایعه درست نکنید چراکه او بی حاشیه زندگی رفت و در پایان از مردم خواست به رسم همیشگی پدرش بعد از اجرای هر نمایشی که روی صحنه می رفت به اندازه ای که برای مردم احترام دارد او را تشویق کنند.

tashi-arjmand2

احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران و عضو اسبق وزارت ارشاد اسلامی نیز یکی دیگر از افرادی بود که در ادامه درمورد این هنرمند بیان داشت:‌ انوشیروان ارجمند ویژگی های بارزی داشت که شاید همه شما به تمام آنها واقف نباشید. او بی ادعا بود و به هیچ وجه برای خود جایگاه ویژه ای قائل نبود. در این ایام که متعلق به سیدالشهدا (ع)، امام رضا(ع) و پیامبر اکرم (ص) است از خداوند متعال برای شادی او دعا می‌کنیم به خصوص اینکه خواستگاه ایشان حرم امام رضا (ع) بود.

رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما به نمایندگی از مسئولان سازمان صدا و سیما در ادامه عرض تسلیت به خانواده داغدار ارجمند گفت:‌ آنچه از ارجمند در ذهن همه ما نقش بسته مردی نجیب و هنرمندی باسواد است که هیچ گاه برای هنر خود به مردم فخر فروشی نمی کرد و همیشه هم در بهترین سریال های تلویزیون حضور داشت.

tashi-arjmand3

حجت‌الله ایوبی معاون سازمان سینمایی دیگر سخنران این مراسم بود که گفت:‌ امروز برای همه ما روز دردناک و تلخی است چراکه یکی از گوهرهای ناب هنر را به خاک می‌سپاریم که نامش هرگز فراموش شدنی نیست.

ایرج راد، حسین پاکدل، حجت الاسلام محمود دعایی، محمدرضا ورزی، حبیب دهقان نسب، سیامک اطلسی،‌ شکر خدا گودرزی، رضا کیانیان، فخرالدین صدیق شریف، داریوش فرهنگ،  محمود پاک نیت، حسن پورشیرازی،‌ پرویز پورحسینی و … در این مراسم حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>