سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ دی ۱۳۹۳ در ۹:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب

یک پدربزرگ بامزه در «ابله»/ بهنام تشکر از همکاری با تبریزی گفت

ablah-tashakor

بهنام تشکر در مجموعه «ابله» نقش یک پدربزرگ بامزه و اخمو را بازی می‌کند.

بهنام تشکر در مجموعه «ابله» نقش یک پدربزرگ بامزه و اخمو را بازی می‌کند.

سوره سینما- تشکر که این روزها مقابل دوربین این مجموعه به کارگردانی کمال تبریزی است گفت: این شخصیت آنقدر که در زمان‌های قدیم کارهای خلاف انجام داده و به زندان رفته، به نحوی به این کار عادت کرده است و در خانه‌اش زندانی برای خود درست کرده و زمانی که با مشکلی مواجه می‌شود نه تنها خودش را بلکه آدمهای دیگر را هم زندانی می‌کند. هر بار باید حدود چهار ساعت زیر گریم بنشینم و این زمان زیادی است. گرچه گریم به ایفای نقش‏ام در سریال کمک بسیاری می کند و متوجه محدوده مانور نقشم می‌شوم که باید بابت این اتفاق از آقای اسکندری ممنون باشم.

تشکربا بیان اینکه استرس زیادی برای بازی در این مجموعه داشته است ادامه داد: شاید چندین سال بود که در کارهای قبلی چنین استرسی نداشتم. استرس من از دو جهت بود، یکی به خاطر کار با آقای تبریزی و دیگری بازی کردن نقش یک پیرمرد که از نظر سنی فاصله بسیاری با من دارد.

این بازیگر افزود: بعد از دو روزی که جلوی دوربین رفتم خیالم راحت شد یعنی جنس کارگردانی آقای تبریزی خیالم را راحت‌تر کرد . من تنها این حرف را نمی زنم بلکه تجربه و فیلم‌های این کارگردان نشان داده که او بسیار باهوش است و می‌داند که باید چطور با بازیگران برخورد کند. این هوش به ذهن بازیگر هم می‏آید که به سراغ چه بازی‏هایی برود تا مد نظر کارگردان باشد.

او درباره تفاوت نمایش خانگی با تلویزیون اظهار کرد: به نظرم به خاطر فضایی که در شبکه نمایش خانگی وجود دارد، کار کردن در آن نسبت به کارهای تلویزیونی کمی راحت‏تر به نظر می‌رسد. گفتن برخی از دیالوگ‌ها و رفتن به سمت برخی بازی‏ها در شبکه نمایش خانگی راحت‏تر از تلویزیون است و به نظرم فضای آزادتری دارد.

تشکر که از قسمت دوم وارد این سریال می‏شود پیش بینی کرد «ابله» مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. تصویر گسترپاسارگاد و محمد مسعود تهیه کنندگان «ابله» هستند که به زودی قسمت اول آن عرضه می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>