سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ دی ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۲ ق.ظ چاپ مطلب

رضایت مقدمی از همکاری با کمال تبریزی/ گریم ویژه اسکندری برای «ابله»

moghadami-ablah1

شبنم مقدمی از همکاری با کمال تبریزی در مجموعه «ابله» ابراز رضایت کرد.

شبنم مقدمی از همکاری با کمال تبریزی در مجموعه «ابله» ابراز رضایت کرد.

سوره سینما – شبنم مقدمی درباره صدا و چهره متفاوتش در «ابله» گفت: دوستان در این مجموعه زحمت بسیار می‏کشند تا گریم چهره‏ها در ذوق نزند و غلو شده به چشم نیاید، این امر به من در ساخت و ساز شخصیت کمک کرده و برای آن صدا طراحی کرده‏ام. با توجه به اینکه بینی من در فیلم شکل خاصی دارد و چندین بار عمل شده، بخشی از شخصیت زن در سریال شده است.

این بازیگر ادامه داد: چون قبلا سابقه همکاری با کمال تبریزی را داشته‏ام، می‏دانستم  که کار را با آرامش شروع می‏کنم و اتفاق مهم برای بازیگر این است که بداند لحظه لحظه رصد می‏شود و رها نشده و این اطمینان در کار با این کارگردان برای من بازیگر وجود دارد.

مقدمی که برای اولین بار در سریالی برای شبکه نمایش خانگی به ایقای نقش می پردازد گفت: از اینکه کار در شبکه نمایش خانگی را با کارگردانی که به آن اعتماد و به کارش ایمان دارم شروع کرده‏ام، خوشحالم و معتقدم اتفاق خوبی برای «ابله»خواهد افتاد.

این بازیگر با اشاره به ویژگی های نقش اش اظهار کرد: شخصیتی که من بازی می‏کنم نیاز به بررسی لحظه به لحظه دارد. وجوه کمدی باعث می‏شود تا بازیگر فریب بخورد که می‏تواند از حرکات صورت، تناژ صدا، حرکات بدن و … استفاده کند، بنابراین لازم بود که یک کارگردان حواس جمع کنار من باشد که خدا را شکر در حال حاضر هست.

moghadami-ablah2

مقدمی همچنین درباره گریم‏های متفاوتش در این مجموعه بیان کرد: آقای اسکندری به عنوان طراح گریم در این مجموعه بسیار متفاوت عمل می‏کند و به نوعی برای هر کدام از شخصیت‏ها از جمله من صورت می‏سازد. به نظرم این امر موجب می‏شود که بتوانیم با فانتزی صورتمان ارتباط برقرار کنیم و این کار روی شخصیت‏مان هم تاثیر بگذارد، به هر حال این دو از هم تاثیرپذیر هستند. برای بازی در این مجموعه قطعه‏ای روی صورت من نصب می‏شود و زمان طولانی زیر گریم هستم.

بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و دومین جشنواره فیلم فجر درباره وسواس در انتخاب کارهایش تصریح کرد: کارنامه کاری من نشان می‏دهد که پیش از منتخب شدن در جشنواره فیلم فجر هم آدم گزیده کاری بودم و برای به دست آوردن جایگاهی که در آن هستم زحمت بسیار کشیده‏ام بنابراین باید قدرش را بدانم و مراقب آن باشم. اینکه مسئولیت آدم بعد از این انتخاب‏ها به دلیل دقیق‏تر شدن نگاه‏ها بیشتر می‏شود کاملا درست است.

«ابله» به کارگردانی کمال تبریزی به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود. تصویر گستر پاسارگاد و محمد مسعود تهیه کنندگان این سریال هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>