سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ دی ۱۳۹۳ در ۹:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

«لاتاری» تابستان ۹۴ کلید می‌خورد/ سهرابی و همکاری با حرفه‌ای‌های سینما

omid-sohrabi

فیلم سینمایی «لاتاری» به کارگردانی امید سهرابی تابستان ۹۴ کلید می‌خورد.

فیلم سینمایی «لاتاری» به کارگردانی امید سهرابی تابستان ۹۴ کلید می‌خورد.

امید سهرابی که تصمیم دارد اولین فیلم بلند خود را در مقام کارگردان جلوی دوربین ببرد به سوره سینما گفت: باتوجه به محتوای قصه باید حتما فیلمبرداری در تابستان باشد. امسال درگیر نوشتن سریال «جاده قدیم» بودم زمان را از دست دادم و کار به سال آینده موکول شد. هدف از ساخت این فیلم هم تنها دغدغه کارگردانی بود و خیلی حضور در جشنواره برایم اهمیتی ندارد. هرکس به سینما نگاهی دارد و تلاش می‌کند در مسیر نگاه و تفکر خود گام بردارد من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

وی افزود: پیش از این در فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» با بهمن فرمان آرا همکاری خوبی داشتم اما مشخص نیست در این پروژه بتوانم از حضور او استفاده کنم یا نه اگرچه مذاکراتی انجام شده اما هنوز هیچ چیز قطعی نیس.ت تنها می توانم بگویم کسانی که پشت دوربین هستند اسامی قابلی توجهی دارند و سابقه شان در سینمای ایران درخشان است. این فیلم به روابط میان آدم ها اشاره داشته و کل قصه در ایران جلوی دوربین می رود.

وی افزود: «لاتاری» ۶ بازیگر اصلی دارد و ارتباط نقش ها به موقعیت های خاصی که برایشان رقم می خورد باز می‌گردد. این فیلم درباره یک جوان ۱۸ ساله است که در لاتاری برنده می‌شود و بعد مشکلاتی در خانه برای او پیش می آید. در این قصه با واکنش هایی مواجه می‌شویم که در حالت عادی از یک شخصیت انتظار نمی‌رود.

امید سهرابی فیلمنامه‌های «دلم می‌خواد» و «خنده در باران» و چند مجموعه تلویزیونی را نوشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>