سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ دی ۱۳۹۳ در ۱۲:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب

سینماهای جشنواره فجر تجهیز می‌شوند/ کمیته فنی و کیفی کار خود را آغاز کرد

cinema-fajr33

محمدرضا فرجی گفت: سینماهای مردمی جشنواره فجر مشخص شده و تا زمان برگزاری جشنواره بر امکانات آن افزوده می‌شود.

محمدرضا فرجی گفت: سینماهای مردمی جشنواره فجر مشخص شده و تا زمان برگزاری جشنواره بر امکانات موجود آن افزوده می‌شود.

فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر با اشاره به اختصاص ۱۴ سینما برای میزبانی مخاطبان و علاقمندان برای نمایش مردمی جشنواره فیلم فجر به سوره سینما گفت: به خاطر اهمیت مساله اکران فیلم‌های جشنواره و رضایت مردم هفته پیش با مدیران سینماهای مردمی جلسه‌ای برگزار کردیم تا مسایل و مشکلاتی که سال گذشته باعث انتقاد شده بود را به ما منتقل کنند. با ارائه مباحث مطرح شده هفته دیگر دومین جلسه را برگزار خواهیم کرد و بررسی ها را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: در رابطه با مسایل فنی و کیفی نمایش هم کمیته ای انتخاب کردیم و با هماهنگی مدیران و سینمادارها جهت رفع مشکلات اقداماتی انجام شده است. البته همه سالن‌ها سال گذشته به سیستم دیجیتال مجهز شده‌اند، ولی چون بحث ارتقای کیفیت برای ما اهمیت دارد در رابطه با بحث صدا و تصویر و همه جزئیات مربوط به نمایش فیلم هرجا که نیاز به تعمیر و پشتیبانی داشته باشد این کمیته حاضر می‌شود تا قبل از شروع جشنواره سینماها با آمادگی کامل در خدمت مردم قرار بگیرند.

سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر عبارتند از: سینماهای گروه الف: آزادی، فرهنگ، ملت، کورش، زندگی، جوان، ماندانا، سینماهای گروه ب: استقلال، شکوفه، فلسطین، سروش و سینماهای گروه ج: تماشا، راگا، کیان.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>