سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ بهمن ۱۳۹۱ در ۹:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب
نگاهی به یک فیلم/

«حوض نقاشی»؛ تلاشی برای آشتی خانواده‌ها با سینما

hoze-naghashi7

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری خانواده‌ها را با سینما آشتی می‌دهد.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار  میری خانواده ها را با سینما آشتی می‌دهد.

سوره سینما- فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به لحاظ محتوا و نگاه مثبت و امیدوارانه نسبت به جامعه از آثار شاخص جشنواره سی و یکم است . بازی متفاوت شهاب حسینی شایسته سیمرغ بلورین جشنواره است.

ضمن اینکه نگار جواهریان به جز لحظاتی که راکورد حسی کاراکتر را رعایت نکرده در بیشتر سکانس ها بازی یکدست و زیبایی ارائه کرده. فیلم در ستایش خانواده و اخلاق است، رضا و مریم نماد تمام زنان و مردانی هستند که در دل این جامعه بزرگ با عشق زندگی می کنند و بر فقر و سایر محرومیت ها چیزه می شوند.

فیلمبرداری و نورپردازی فیلم در خدمت محتوا و صدابرداری در محیط اغلب داخلی به خوبی اثر افزوده است. طراحی صحنه هم خوب اجرا شده و مجموعه کار اثری در خور توجه و قدمی مثبت در سینمای پیشروی ایران است. «حوض نقاشی» همان طور که در اکران جشنواره ای مورد توجه قرار گرفته و تحسین شده می تواند اکران عمومی موفقی داشته باشد، فیلم در دسته آثاری قرار می گیرد که مخاطب سینمای ایران به آن نیازمند است، فیلمی که همسو با اهداف و معیارهای عرفی جامعه ساخته شده و این گروه از مخاطبان را با خود همراه می کند.

«حوض نقاشی» یکی از بهترین فیلم های سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر است، فیلمی تاثیرگذار، خوش ساخت و به یادماندنی

محسن محسنی نسب


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>