سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ دی ۱۳۹۳ در ۱:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

هیات انتخاب اولین دوره جایزه ققنوس معرفی شدند

ghoghnoos

هیات انتخاب اولین دوره «جایزه ققنوس» با حضور پنج نفر از متخصصان سینما، موسیقی و رسانه فعالیت خود را آغاز کرد.

هیات انتخاب اولین دوره «جایزه ققنوس» با حضور پنج نفر از متخصصان سینما، موسیقی و رسانه فعالیت خود را آغاز کرد.

سوره سینما- هیات انتخاب این جایزه هنری متشکل از علی معلم (فیلمساز و مدیر مسئول دنیای تصویر)، حسین مهدویان (مستندساز)، فرشاد فرشته حکمت (کارگردان و مدرس سینما)، ستار اورکی (آهنگساز) و علی اوجی (تهیه‌کننده موسیقی )مرحله اول ارزیابی و انتخاب آثار رسیده به جشنواره را آغاز کرد. جلال مشفق دبیر این جشنواره درباره ترکیب هیات انتخاب گفت: بنا به نیاز موضوع آثار رسیده ما از متخصصین حوزه‌های سینما، موسیقی و رسانه دعوت کردیم که آثار رسیده را انتخاب کنند. هیات انتخاب کار خودش را از ۱۹ دی ماه شروع کرد و بنا به دقت و سختگیری هیات داوران تا یکشنبه کار بررسی آثار را به پایان می‌رسانند و آثار منتخب را به هیات داوران می سپارند.

این جایزه که قرار است برای اولین بار آثار نماهنگ با موضوعات مرتبط با دفاع مقدس ، صلح جهانی، ارزش‌های متعالی انسان را در یک رقابت هنری مورد ارزیابی قرار دهد، با استقبال بی‌سابقه هنرمندان و تولیدکنندگان این حوزه روبرو شده است به طوری که برای اولین دوره از ۱۴۰ اثر به دبیرخانه ارائه شد. در این جشنواره مجموعه گسترده‌ای از نماهنگ در موضوعات عرفان و معنویت، مسائل اجتماعی، عاشقانه‌های اصیل و … حضور دارند. اولین دوره جایزه ققنوس با دبیری جلال مشفق ۲۸ دی‌ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>