سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ دی ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب

اکران ویژه فیلم «جینگو» و دیدار با عوامل آن در موزه سینما

jingo

فیلم سینمایی «جینگو» به کارگردانی تورج اصلانی پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه در موزه سینما اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «جینگو» به کارگردانی تورج اصلانی پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه در موزه سینما اکران می‌شود.

سوره سینما – مراسم دیدار با همکاران و عوامل فیلم سینمایی «جینگو» (روایت معلق) اولین ساخته بلند فیلمبردار تجربه‌گرای سینمای ایران تورج اصلانی؛ با حضور تعدادی از هنرمندان باتجربه و سرشناس سینمای ایران، ساعت ۲۰ روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه جاری در موزه سینما واقع در باغ فردوس تهران در گروه سینمای «هنر و تجربه» برگزار می‌شود.

فیلم قصه‌گو و تجربی «جینگو»؛ نگاهی متفاوت و مستقل از تورج اصلانی فیلمبردار تجربه‌گرای سینمای ایران است که هم اکنون در سینما آزادی، پردیس کوروش، موزه سینما، سینما تک خانه هنرمندان در تهران و سینما هویزه در مشهد، سینما سوره در اصفهان و پردیس سینمایی کاپری در گرگان روی پرده رفته است.

در این فیلم؛ سعید ابراهیمی‌فر با حضور هنگامه قاضیانی در کنار بازیگران تازه نفس سینمای ایران از جمله؛ سیاوش درخشی و اشکان یغمایی به ایفای نقش می‌پردازند. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: پانته‌آ پناهی‌ها، الهه خادمی، نیلوفر خوش‌خلق، امیرحسین بهزاد افشار و … .

jingo-poster

«جینگو» که فیلمی با نشاط و با نگاهی امروزی است؛ در اولین نمایش خود در بخش «نوعی تجربه» سی‌و‌دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سالن‌های مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی پرده رفت و با استقبال تماشاگران، منتقدان سینما و اهالی رسانه حاضر در کاخ جشنواره مواجه شد.

این فیلم همچنین با حضور تورج اصلانی در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشن تصویر سال ایران به طور همزمان در دو سالن خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمد و مورد استقبال هنرمندان حاضر در این جشن قرار گرفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>