سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۱:۵۱ ب.ظ چاپ مطلب
نشست خبری فیلم «بشارت به یک شهروند هزاره سوم»/

قاضیانی: همکاری با نیکی کریمی باعث افتخار است

Besharat_010

نشست خبری فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزار سوم» پنجشنبه شب ۱۹ بهمن ماه با حضور کارگردان و عوامل فیلم در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

نشست خبری فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزار سوم» پنجشنبه شب ۱۹ بهمن ماه با حضور کارگردان و عوامل فیلم در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

سوره سینما- در این نشست محمدهادی کریمی کارگردان، نیکی کریمی و هنگامه قاضیانی بازیگران، یلدا جبلی تدوینگر، علی لدنی تهیه کننده و ابراهیم غفوری فیلمبردار حضور داشتند. در بخشی از این نشست محمدهادی کریمی گفت: من هم با برخی از تماشاگران هم‌عقیده هستم که فیلم تلخ و سیاه است. اما در کنار این سیاهی حقایقی مطرح می شود که سرشار از زندگی است. در واقع در اوج ناامیدی و سیاهی هنوز کسی هست که به رویش جوانه‌های گندم عاشقانه نگاه می‌کند.بیشترین تیتری که هنگام نوشتن این اثر سینمای ذهنم را مشغول کرده بود این بود که هر فرزندی که به دنیا می آید نویددهنده این است که خدا از آفرینش انسان ناامید نشده است.

هنگامه قاضیانی بازیگر فیلم با ابراز رضایت از همکاری با نیکی کریمی در این پروژه سینمایی گفت: همبازی شدن با نیکی کریمی باعث افتخارم بود و همیشه آرزو داشتم با این بازیگر خوب سینمای ایران همکاری کنم و حاصل این همکاری خوب بود و در برخی موارد مرا یاری می کرد.پیش از این فیلم هم با محمدهادی کریمی کار کرده بودم اما فیلمنامه این فیلم سینمایی را دوست داشتم و در همکاری با گروه به این نتیجه رسیدم که انتخاب خوبی بوده است.

نیکی کریمی که برای نخستین بار در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به سالن رسانه آمده بود گفت: دوری من از سینما به دلیل فیلمنامه های نامناسب است، اگر فیلمنامه و نقش خوب باشد، حتما مقابل دوربین می روم، امسال درگیر ساخت یک مستند بودم و مدتی است روی فیلمنامه کار می کنم و احتمالا سال آینده فیلم تازه ام را کارگردانی می کنم.