سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ بهمن ۱۳۹۳ در ۲:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

نظر دانش اقباشاوی درباره جشنواره فیلم فجر/ حضور مغتنم فیلمسازان باسابقه

danesh-eghbashavi

یک کارگردان جوان از اینکه دوره سی و سوم جشنواره فیلم فجر بستری برای رقابت کارگردانان نسل امروز سینمای ایران شده ابراز خوشحالی کرد.

یک کارگردان جوان از اینکه دوره سی و سوم جشنواره فیلم فجر بستری برای رقابت کارگردانان نسل امروز سینمای ایران شده ابراز خوشحالی کرد.

دانش اقباشاوی به سوره سینما گفت: پویایی یک جشنواره بیش از هر چیز وابسته به این است که دبیر و مسوولان آن بتوانند فرم‌های جدیدی را تجربه کنند و بدعت گذار باشند. به نظر من اینکه بزرگان سینما در بخش خارج از مسابقه حاضر باشند، فرم جالب و جذابی است و از اینکه آن اساتید کارگردانی خودشان هم این موضوع را پذیرفته اند، خوشحالم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا امسال با فیلمی در جشنواره حضور ندارد، توضیح داد: واقعیت این است که ما درگیر بوروکراسی شدیم. ۱۰ روز قبل پروانه ساخت فیلم جدیدم را گرفتم و این روزها درگیر تأمین بودجه و این ماجراها بودیم. امیدوارم مراحل تولید را بعد از جشنواره فیلم فجر شروع کنیم. تنها فیلمی که در روز اول جشنواره موفق به تماشای آن شدم «بوفالو» بود . تعریف «عصر یخبندان» را هم زیاد شنیده‌ام و مشتاقم آن را تماشا کنم.

دانش اقباشاوی کارگردانی فیلم سینمایی «تاج محل» محصول حوزه هنری را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>