سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ بهمن ۱۳۹۳ در ۹:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب

برای نمایش «اعترافات ذهن خطرناک من» دلهره و اشتیاق دارم

chakameh-Chaman-mah

چکامه چمن‌ماه از حضور در فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» ابراز رضایت کرد.

چکامه چمن‌ماه از حضور در فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» ابراز رضایت کرد.

چمن‌ماه به سوره سینما گفت: تا الان فیلم های «بوفالو»، «خداحافظی طولانی» و «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» را تماشا کرده‌ام و فیلم وحید جلیلوند را بسیار دوست داشتم. این فیلم بسیار درست نوشته شده بود و ساختار خوبی داشت. آن را خیلی تحسین برانگیز توصیف می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با دیدن بازخوردهای مختلف مردم از تماشای فیلم‌های جشنواره نسبت به دیده شدن بازی خود چه احساسی دارد، توضیح داد: من از اردیبهشت امسال که «اعترافات ذهن خطرناک من» را بازی کردم، نسبت به نمایش این فیلم و دیده شدن بازی خودم نگرانی داشتم و هنوز هم دارم. البته اشتیاق هر چه زودتر به نمایش در آمدن آن هم در دلم وجود دارد. هیچ پیش‌بینی خاصی ندارم و امیدوارم بتوانیم انتظار را برآورده کنیم.

چمن‌ماه درباره نقش خود در فیلم هومن سیدی توضیح داد: در این فیلم در نقش یک دختر معتاد به شیشه ظاهر شده ام. او یک فرد بی خانمان است. من برای نزدیک شدن به این شخصیت ابتدا کمی مطالعه کردم و با خانم های به دام افتاده در این بلا نیز هم کلام شدم. فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» را با عنوان فیلمی توصیف می کنم که مایه سربلندی من است و ان شا الله مردم هم آن را دوست بدارند.

چکامه چمن ماه امسال با «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن سیدی در جشنواره حضور دارد. او در این فیلم با نگار جواهریان، سیامک صفری، عباس غزالی و … همبازی است.