سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۳۹۳ در ۹:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب

داوران بخش «هنر و تجربه» به چه دلیلی به فیلم «مردی که اسب شد» جایزه دادند؟

honar-o-tajrobeh

بیانیه هیات داوران بخش «هنر و تجربه» به دلیل کمبود وقت در اختتامیه جشنواره فجر خوانده نشد.

بیانیه هیات داوران بخش «هنر و تجربه» به دلیل کمبود وقت در اختتامیه جشنواره فجر خوانده نشد.
سوره سینما- به گزارش روابط عمومی گروه «هنر و تجربه» داوران این بخش در بیانیه‌ای دلایل انتخاب خود را مطرح کردند که به دلیل کمبود وقت توسط مجری برنامه خوانده نشد. اما آنطور که دربیانیه هیات داوران این بخش آمده ،تندیس ویژه در بخش هنر و تجربه به امیرحسین ثقفی برای فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» به خاطر کمال گرایی در ارتقای استانداردهای زیبایی شناسی بصری سینمای ایران  اهدا شده است. هم چنین  تندیس بهترین فیلم در بخش هنر و تجربه به فائزه عزیزخانی برای فیلم سینمایی «روز مبادا» اهدا شده است.

جوایز بخش «هنر و تجربه» در اختتامیه جشنواره فجر،توسط حجت الله ایوبی، هوشنگ گلمکانی و امیرحسین علم الهدی اهدا شده بود. در مراسم اختتامیه عزیزخانی بعد از دریافت جایزه دقایقی صحبت کرده و با تشکر از  نگار  اسکندرفر، موسسه کارنامه، هیات داوران، عوامل فیلم و همه کسانی که برای این کار به او کمک کردند، گفته بود: تشکر ویژه ای از عباس کیارستمی دارم که یادم داد به خودم اعتماد کنم. جایزه را به بازیگر نقش مادر فیلم «روز مبادا» اهدا می کنم نه به دلیل اینکه مادرم است به این خاطر که بازیگر با استعدادی است.

در این مراسم هم چنین حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی هدیه ویژه ای هم برای  گروه هنر و تجربه، در نظر گرفت و اعلام کرد: سالن شماره دو سینمای فرهنگ را به گروه سینمای هنر و تجربه تقدیم می‌کنم. هیات داوران بخش هنر وتجربه اعضای شورای سیاستگذاری این گروه سینمایی بودند. هوشنگ گلمکانی، سیف‌الله صمذیان، ایرج تقی پور، جمال امید، جعفرصانعی مقدم، محمدرضا فرجی، مجید مسچی ،شهرام مکری و امیرحسین علم الهدی  اعضای این شورا هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>