سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۲:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب

مجیدی فیلم «محمد (ص)» را به ساحت امام رضا (ع) تقدیم کرد

majidi

مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی محمد رسول‌الله (ص) این اثر فاخر را به ساحت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) تقدیم کرد.

مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی محمد رسول‌الله (ص) این اثر فاخر را به ساحت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) تقدیم کرد.

سوره سینما- مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی محمد رسول‌الله(ص) در مراسم اکران ویژه فیلم سینمایی محمد رسول‌ الله(ص) در پردیس سینمایی هویزه مشهد گفت: حدود سه سال قبل و همزمان با آغاز فیلمبرداری این اثر را به مشهد آمدم و از حضرت رضا (ع) اجازه گرفتم و عهد کردم زمانی که این کار آماده شد، در مشهد این اثر را اکران کنم. وی با بیان اینکه لطف و عنایت خداوند و پیامبر اکرم (ص) شامل این طرح شده است، با اشاره به خاطرات خود در هشت سال تولید این اثر سینمایی فاخر، افزود: به لطف حضرت با وجود اینکه در این چند سال چند هزار نفر در این پروژه کار می‌کردند اما هیچ اتفاقی پیش نیامد.

کارگردان فیلم سینمایی محمد رسول‌ الله(ص) با اشاره به حضور ویتوریو استورارو ، فیلمبردار مطرح جهان در این اثر افزود: زمانی که برای کار از وی دعوت کردیم، جواب داد که بسیار سبب افتخار اوست که در پروژه‌ای همکاری داشته باشد که به نام مقدس حضرت محمد (ص)، بهترین خلق آدم مزین است. استورارو در جواب به سوال من که پرسیدم چرا این کار را پذیرفتید؟ گفت: فکر کنید من دعوت شده‌ام و ادامه داد چند ماهی است در یک پروژه تاریخ اسلام در الجزایر مشغول به کار است و طی کار بسیار شیفته و مجذوب شخصیت حضرت محمد(ص) شده و دریافت این پیشنهاد برایش باورنکردنی بوده است.

در این مراسم معاون اماکن متبرکه آستان‌قدس رضوی از مجید مجیدی با اهدای تابلوی منقش به نام مبارک حضرت علی‌ ابن موسی‌الرضا (ع) تجلیل کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>