سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ بهمن ۱۳۹۱ در ۶:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب
مدیر سینما آزادی:

امکان تقلب در آرای تماشاگران جشنواره وجود ندارد

saeedipoor

رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی امکان تقلب در آرای تماشاگران جشنواره فیلم فجر را منتفی دانست.

رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی امکان تقلب در آرای تماشاگران جشنواره فیلم فجر را منتفی دانست.

مدیر سینما آزادی به خبرنگار سوره سینما گفت: در تمام سینماهای جشنواره فیلم فجر از جمله سینما آزادی دوستانی از ستاد برگزاری جشنواره و وزارت ارشاد حضور دارند که بر کار سینماها نظارت دارند.

وی ادامه داد: افرادی که مسئولیت صندوق و آرای مردمی را برعهده دارند از کارکنان سینما نیستند، آنها در پایان هر سانس مقابل درب خروجی چند بار با صدای بلند اعلام می کنند که تماشاگران آرایشان را به صندوق ها بیندازند.

مدیر سینما آزادی در بخشی از سخنانش گفت: ماموران کنترل سالن نمی توانند بلیت را از تماشاگر بگیرند و او را بدون بیلت به سالن راهنمایی کنند، در این صورت تماشاگران شماره صندلی ندارند و نظم سالن بهم می ریزد.

سعیدی پور گفت: اگر تخلفی صورت بگیرد، ماموران ستاد جشنواره که پای صندوق هستند گزارش می دهند، امکان بردن صندوق و پنهان کردن آن یا اضافه کردن رای در آن وجود ندارد.

وی افزود: به نظر می رسد دوستانی این شایعات را دامن می زنند که تا به حال به سینما نرفته اند یا در ایام جشنواره سیستم جمع آوری رای را ندیده اند، کسانی که ساده ترین اطلاعاتی از جشنواره و شیوه کنترل بلیت و رفت و آمد داشته باشند چنین داستان هایی را باور نمی کنند.

سعیدی پور گفت: سیمرغ تماشاگران جشنواره، سیمرغی باارزش است و طبیعی است همه سینماگران دوست داشته باشند آن را به دست بیاورند، اختلاف رای و تغییر در آرای تماشاگران طبیعی است و نشانه ای برای تقلب یا دخالت در آرا نیست. اگر مشکلی در این زمینه وجود داشت قطعا دبیر محترم جشنواره واکنش نشان می داد.