سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

بخش ویژه «اینک خاورمیانه» در ساختار بین‌الملل جشنواره شهر

jashnvareh-shahr5

برای اولین بار در پنجمین جشنواره فیلم شهر بخش ویژه «اینک خاورمیانه» در ساختار بین‌الملل جشنواره پیش‌بینی شده است.

برای اولین بار در پنجمین جشنواره فیلم شهر بخش ویژه «اینک خاورمیانه» در ساختار بین‌الملل جشنواره پیش بینی شده است.

سوره سینما- روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر با اعلام این خبر افزود: در این بخش منتخبی از فیلم های مرتبط با فضای خاورمیانه نمایش داده خواهد شد. این بخش با هدف گسترش اطلاعات و شناخت علاقمندان به سینمای شهری و به منظور آشنایی بیشتر فعالان سینمایی با فضای شهرهای مهم خاورمیانه در نظر گرفته شده و فیلم های منتخب این بخش به صورت غیر رقابتی به نمایش گذاشته می‌شوند.

رویکرد پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر دربخش بین الملل «تاکید تعامل شهروندان با شهرشان بر بستری از زندگی انسانی و متعالی»، « نمایش و توجه به آثاری با کیفیت درجهت پاکیزه سازی حیات شهری» و «تکریم مقاومت برای بقاء در شهرها در دوران مصائب» عنوان شده است.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنجمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم شهر را با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و توجه به هویت دینی از ۳ تا ۱۲ خردادماه سال ۹۴ در  دو بخش مسابقه­ سینمای ایران  و­ سینمای بین‌الملل به دبیری سیاوش حقیقی در تهران برگزار می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>