سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اسفند ۱۳۹۳ در ۸:۱۳ ق.ظ چاپ مطلب

آنا نعمتی در سینما آزادی/ عوامل «انارهای نارس» با مردم فیلم می‌بینند

anarhaye-naras

کارگردان و بازیگر فیلم «انارهای نارس» یکشنبه ۱۷ اسفندماه در سینما آزادی همراه مردم این فیلم را تماشا می‌کنند.

کارگردان و بازیگر فیلم «انارهای نارس» یکشنبه ۱۷ اسفندماه در سینما آزادی همراه مردم این فیلم را تماشا می‌کنند.

سوره سینما- مجیدرضا مصطفوی کارگردان و آنا نعمتی بازیگر فیلم یکشنبه ۱۷ اسفندماه در سینما آزادی با مردم این فیلم را می‌بینند. «انارهای نارس» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی که از تارخ سوم اسفندماه در گروه سینمایی  هنر و تجربه اکران شده، با اقبال عمومی مواجه شده است. کارگردان و عوامل فیلم برای احترام به مخاطبان به سالن‌های نمایش دهنده فیلم «انارهای نارس» می‌روند و در کنار مردم فیلم را به تماشا بنشینند. در اولین گام قرار است که در تاریخ یکشنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۹، آنا نعمتی بازیگر فیلم و مجیدرضا مصطفوی کارگردان این فیلم در سینما آزادی حضور پیدا کنند و درکنار مخاطبان گروه هنر و تجربه فیلم را تماشا کنند.

بر اساس اعلام سایت هنر و تجربه، بیش از ۶۰ درصد صندلی‌های فیلم «انارهای نارس» طی ۱۰ روز گذشته، در سینماهای نمایش دهنده بلیت فروشی داشته و جز فیلم های پرفروش این گروه سینمایی محسوب می‌شود. این فیلم همزمان با سینماهای «کوروش»، «آزادی»، «موزه سینما» و «خانه هنرمندان» در تهران در سینما «هویزه» مشهد، سینما «کاپری» گرگان، سینما «ونوس» قم و سینما «سوره» اصفهان در حال اکران است. همچنین سینما «فرهنگ ٢» از ٢٠ اسفند در چرخه اکران گروه هنر و تجربه قرار خواهد گرفت و قرار است که طی روزهای مختلف این فیلم در سانس‌ های مختلف برای مخاطبان اکران شود.

«انارهای نارس» نخستین فیلم بلند مجیدرضا مصطفوی است و در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در دو بخش نگاه نو و سودای سیمرغ حضور داشت و نامزد دو سیمرغ بلورین بود. «انارهای نارس» در جشنواره فیلم مسکو و سائوپائولو حضور پر رنگی داشت و مورد توجه منتقدان خارجی قرار گرفت. آنا نعمتی، پژمان بازغی، قطب الدین صادقی، مهران رجبی، شبنم معززی، ساقی زینتی و رابعه مدنی از بازیگران این فیلم هستند.

برخی از عوامل فیلم عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: مجیدرضا مصطفوی، مجری طرح و سرمایه گذار: آرش الیاسی، نویسنده: مهدی تراب‌بیگی، مجید رضا مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیر صدابرداری: بهروز معاونیان، طراحی و ترکیب صدا: بهمن اردلان، طراح چهره‌پردازی: رسول سید عربی، آهنگساز: حامد ثابت، مدیر جلوه‌های ویژه: آرش آقا بیک، جانشین تولید: امیر یمینی، عکاس: مژده لباسچی و اشکان مهران، تدوین: مجیدرضا مصطفوی، مشاور رسانه‌ای: سام بهشتی، طراحی صحنه و لباس: حسن روح‌پروری، مدیر جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>