سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ فروردین ۱۳۹۴ در ۹:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب

«پینوکیو، عاموسردار و رئیسعلی» در راه جشنواره/ انجام مراحل فنی در بوشهر

pinocio1

ناصر عنصری گفت: فیلم سینمایی «پینوکیو، عاموسردار و رئیسعلی» به کارگردانی رضا صافی در مرحله تدوین است.

ناصر عنصری گفت: فیلم سینمایی «پینوکیو، عاموسردار و رئیسعلی» به کارگردانی رضا صافی در مرحله تدوین است.

عنصری تهیه‌کننده به سوره سینما گفت: به زودی به بوشهر خواهم رفت تا به محض آماده شدن فیلم مراحل پس از تولید و جلوه های ویژه بصری را آغاز کنیم. بر اساس این برنامه ریزی فیلم تا خردادماه آماده نمایش می‌شود. ابتدا قرار بود این فیلم با همکاری حوزه هنری ساخته شود اما به خاطر فراهم نبودن شرایط به طور مستقل تولید شد و به نمایش درخواهد آمد.

وی افزود: درباره اکران هم اولویت ما با رونمایی در جشنواره است و بعد از آن برای نمایش عمومی برنامه‌ریزی خواهیم کرد. البته در این مورد که جشنواره کودک را انتخاب کنیم یا فجر هنوز با کارگردان به نتیجه مشخصی نرسیدیم چون به نظر من این فیلم برای کودکان و نوجوانان ساخته شده و حضور در جشنواره کودک مناسب‌تر است.

pinocio2

«پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» فیلمی برای مخاطب کودک و نوجوان و دارای رگه‌های طنز است. شخصیت اول این قصه نوجوان ۱۵ ساله دبیرستانی است که در مسابقه مدرسه شرکت کرده و درباره زندگی و شخصیت رئیسعلی تحقیق می‌کند. حجت شکوری، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، علی نیکفر، اصغر جوادی و… به عنوان بازیگر در این پروژه سینمایی حضور دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>