سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ فروردین ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۲ ق.ظ چاپ مطلب

انیمیشن خوش‌نظر «سرقت مردان خاکستری» را پایان می‌دهد/ به جشنواره اعتقاد ندارم

mardane-khakestari

شباهت «سرقت مردان خاکستری» فیلم تازه امیرشهاب رضویان با «سفر مردان خاکستری» فیلم قبلی او فقط نزدیکی عنوان آنها است.

شباهت «سرقت مردان خاکستری» فیلم تازه امیرشهاب رضویان با «سفر مردان خاکستری» فیلم قبلی او فقط نزدیکی عنوان آنها است.

ناهید دل‌آگاه تهیه کننده این فیلم، به سوره سینما گفت: پخش فیلم به دفتر فیلمیران سپرده شده است. در حال حاضر مرحله صداگذاری را پشت سر می‌گذاریم و ساخت موسیقی هم توسط داریوش تقی‌پور در حال انجام است. قرار است تیتراژ پایانی فیلم به صورت انیمیشن طراحی شود و بازگویی از کل روایت داستان باشد که این مرحله توسط امید خوش نظر انجام می شود.

وی افزود: با اتمام مراحل فنی طبق برنامه یک ماه دیگر برای نمایش عمومی اقدام خواهیم کرد و نیازی نیست تا زمان جشنواره صبر کنیم. اساسا اعتقادی به جشنواره ندارم. به نظر فیلم باید برای مردم ساخته شود و به نمایش درآید. من برای اکران فیلم «ارغوان» هم در جشنواره تمایلی نداشتم. جشنواره برای یک سری افراد خاص است ولی فیلم من برای مردم ساخته می شود.

دل آگاه گفت: جشنواره مثل یک کاتالیزور عمل می کند که باعث می شود برخی فیلم ها زمین بخورند و برخی دیگر به اوج برسند، در صورتی که اول باید مردم فیلم را ببینند بعد آثار در جشنواره حاضر شوند و در معرض قضاوت قرار بگیرند. «سرقت مردان خاکستری» هم برای مردم ساخته شده، ضمن اینکه این فیلم با فیلم قبلی امیرشهاب رضویان تنها تشابه اسمی دارد و از نظر محتوا در فضایی کاملا متفاوت روایت شده است.

مهدی هاشمی و فرهاد آئیش در این فیلم نقش دو رفیق قدیمی را بازی می‌کنند که پس از سال‌ها از زندان آزاد شده‌اند، هنوز رویای جوانی در سر دارند. هنوز هم قصد دارند بخت خود را بیازمایند تا قفل‌های جدید زندگی‌شان را باز کنند. علاوه بر آن لوون هفتوان، لادن مستوفی، امیرحسین رستمی، فرزانه قاسمی، احد محمد کرمی، اردشیر کاظمی، غلامحسین میرزایی، محمد ذوالفقاری، ذبیح اسماعیلی و فرهاد نوروزی دیگر بازیگران فیلم  هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>