سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ فروردین ۱۳۹۴ در ۱:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

زمان بد و محدودی برای اکران «تمشک» داشتیم

tameshk

تهیه‌کننده «تمشک» از شرایط اکران این فیلم انتقاد کرد.

تهیه‌کننده «تمشک» از شرایط اکران این فیلم انتقاد کرد.

ساسان سالور تهیه‌کننده سینما درباره شرایط اکران فیلم سینمایی «تمشک» به کارگردانی سامان سالور به سوره سینما گفت: متاسفانه در مدت کمی به ما اکران دادند و سه هفته پس از این زمان بد که فیلم اکران شده بود ، اکران نوروزی آغاز شد و همه چیز را تحت الشعاع قرار داد و در ایام نوروز هم قرار بود که چند سینما اکران را ادامه بدهند که این اتفاق هم نیفتاد و با این وضعیت اکران فیلم ما به پایان رسید.

وی در ادامه با میزان فروش این فیلم گفت: با تمام این تفاسیر و با توجه به اینکه در ماه اسفند به ما اکران دادند ، اما با احتساب فروش شهرستان ها ، «تمشک» حدود ۳۴۰ میلیون تومان فروش داشت که راضی کننده بود ، اما از آنجایی که قرار بود حمایت هایی صورت بگیرد که اگر چنین می شد و برنامه درست تر و زمان بهتری داشتیم ، می‌توانست اتفاقات بهتری برای این فیلم بیفتد.

سالور در ادامه گفت: البته با توجه به میزان فروش برخی از فیلم های اکران نوروز که بسیار پایین بود، طبق صحبت هایی که انجام شده ، قرار است بصورت محدود چند سالن سینما برای ادامه اکران «تمشک» در نظر گرفته شود که به احتمال زیاد از میان پردیس‌های سینمایی انتخاب خواهد شد که البته هنوز قطعی نشده است.

این تهیه کننده سینما درباره فعالیت های جدید خود گفت: در حال حاضر تولید فیلمی قطعی نیست ، اما چند فیلمنامه را مدنظر داریم که در حال بررسی هستیم تا درصورت مهیا بودن شرایط برای تولید آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

فیلم سینمایی تمشک به تهیه کنندگی ساسان سالور و کارگردانی سامان سالور یک اثر اجتماعی است که در آن بازیگرانی چون نیکی کریمی، مهدی پاکدل، مهران احمدی، بیژن افشار، محمود نظرعلیان، سمیرا حسن‌پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>