سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ فروردین ۱۳۹۴ در ۱۰:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب

تقدیر وزیر بهداشت از سی و سومین جشنواره فیلم فجر

hashemi-vazir-behdasht

وزیر بهداشت، درمان و آموزش عالی، از توجه ویژه سی و سومین جشنواره فیلم فجر به حوزه سلامت تقدیر کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش عالی، از توجه ویژه سی و سومین جشنواره فیلم فجر به حوزه سلامت تقدیر کرد.

سوره سینما- به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش عالی با قدردانی از توجه ویژه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به حوزه سلامت، از دست اندرکاران برپایی این رویداد سینمایی به این موضوع خطیر تقدیر کرد.

توجه ویژه سی وسومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به مقوله سلامت و بهداشت و درمان، برای نخستین بار در ادوار این رویداد سینمایی رخ داد و برای نخستین بار در این جشنواره شاهد پخش تیزرهای مرتبط با مقوله سلامت پیش از نمایش فیلم های سینمایی حاضر در بخش رقابتی این رویداد بودیم. در متن نامه دکتر هاشمی خطاب به علی جنتی آمده است:

جناب آقای جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

با سلام و احترام

ضمن عرض تبریک به مناسبت برگزاری موفقیت‌آمیز سی و سومین جشنواره فیلم فجر که امسال به صورت ویژه و برجسته مشارکت این هنر را به حوزه سلامت به نمایش گذاشت، بر خود وظیفه می‌دانم که به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از جناب عالی و کلیه دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره بزرگ و به ویژه از آقایان؛ دکتر ایوبی معاون محترم و ریاست سازمان سینمایی، رضاداد دبیر محترم جشنواره و دکتر داروغه‌زاده مدیر محترم کاخ جشنواره فیلم فجر که اهتمامی ویژه در نمایش تیزرهای مربوط به سلامت در ابتدای فیلم‌های به نمایش درآمده داشته‌اند کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم. یقینا تداوم این حرکت خداپسندانه که مورد استقبال مردم و فرهیختگان قرار گرفته است، الگویی از مدیریت جهادی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و همکاری اثرگذار فرابخشی در نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

پخش تیرزهای سلامت پیش از نمایش آثار سینمایی حاضر در جشنواره فیلم فجر و توجه بیش از پیش این رویداد به مقوله سلامت، از ویژگی های این رویداد سینمایی بود. دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله وزرای کابینه دولت یازدهم است که توجه ویژه ای به مقوله فرهنگ، هنر و سینما دارد. وی پیشتر در جلساتی مشترک با اهالی سینما، بر بهبود وضعیت بهداشت و درمان با کمک و همراهی سینماگران تاکید و همواره حمایت خود را از سینما اعلام کرده است.

بخش ملی سی و سومین جشنواره فیلم فجر ۲۲ بهمن ماه سال ۹۳ به کار خود پایان داد. بخش بین الملل این رویداد سینمایی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه با حضور آثاری از کشورمان و فیلم هایی از فیلمسازان دنیا برپا می‌‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>