سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۱:۳۳ ق.ظ چاپ مطلب

شالیزه عارف‌پور «مشکل ملیحه، مسئله مهین» را روایت می‌کند

shalizeh-arefpoor

شالیزه عارف‌پور از کلید خوردن فیلم جدید خود در نیمه اول سال ۹۴ خبر داد.

شالیزه عارف‌پور از کلید خوردن فیلم جدید خود در نیمه اول سال ۹۴ خبر داد.

عارف‌پور به سوره سینما گفت: دو نفر از دوستان جوان نویسنده به نام‌های سمیه حصاری و رسول پاشاکیا فیلمنامه ای نوشته اند به نام «مشکل ملیحه، مسئله مهین» که البته آن را به صورت گروهی بازنویسی کردیم و قرار است به محض فراهم شدن شرایط کار را جلوی دوربین ببریم. این روزها به دنبال تهیه‌کننده هستیم چون این پروژه در بخش خصوصی سینما تولید خواهد شد. «مشکل ملیحه، مسئله مهین» یک فیلم اجتماعی است.

وی افزود: این فیلم خیلی پربازیگر است اما دو کاراکتر اصلی  دارد که از میان بازیگران حرفه‌ای برای ایفای این نقش ها استفاده می‌کنیم و برای بازیگران دیگر به سراغ چهره هایی می‌رویم که کمتر شناخته شده هستند. این فیلمنامه وابستگی خاصی به فصل ندارد، اما در تلاشیم حتما تا قبل از مهر ۹۴ تولید آن را به پایان برسانیم. لوکیشن‌های ما در شهر تهران خواهد بود. کاوه شاه محمدلو مدیریت فیلمبرداری و مهرداد میرکیانی طراحی چهره پردازی این فیلم را بر عهده می‌گیرند.

شالیزه عارف‌پور پیش از این کارگردانی فیلم سینمایی «حیران» را بر عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>