سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۱:۱۳ ق.ظ چاپ مطلب

دانشجویان سینمادوست سوری در ایران بورسیه می‌شوند

ayubi-suria

دانشجویان سوری علاقمند به سینما در ایران آموزش فیلمسازی می‌بینند.

دانشجویان سوری علاقمند به سینما در ایران آموزش فیلمسازی می‌بینند.

سوره سینما- رییس سازمان سینمایی در دومین روز برگزاری بازار بین‌المللی فیلم تهران در دیدار با مدیر یک شرکت رادیویی و تلویزیونی در سوریه گفت: آماده برگزاری دوره‌های تخصصی فیلمسازی برای سینماگران و بورسیه کردن دانشجویان سوری هستیم. دیانا جبور مدیر یک شرکت رادیویی و تلویزیونی در دیدار با حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی عنوان کرد: من سینمای ایران را با تماشای فیلم‌های ایرانی دنبال می‌کنم و به آن علاقه زیادی دارم.

وی همچنین از ایوبی امکان و شرایط بورسیه شدن دانشجویان علاقمند به سینما توسط ایران را جویا شد و درخواست کرد تا طی نامه‌ای شرایط و ضوابط این امر در آینده‌ای نزدیک شرح داده شود. مدرسه عالی سینما در ایران با هدف جذب و شناسایی جوانان با استعداد در حوزه فیلمسازی تاسیس شده است و می‌توان دوره‌هایی چند هفته‌ای را برای علاقمندان در این مدرسه تدارک دید. همچنین امکان برگزاری دوره‌های بلندمدت تخصصی وجود دارد.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و هجدهمین بازار بین‌المللی فیلم تهران تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>