سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۹:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب

بازیگر زن ترک در «مجانی»/ فیلمبرداری از تابستان آغاز می‌شود

mohsen-mohseni-nasab

محسن محسنی‌نسب فروردین امسال بخشی از تولید تازه‌ترین فیلم سینمایی خود را آغاز کرد.

محسن محسنی‌نسب فروردین امسال بخشی از تولید تازه‌ترین فیلم سینمایی خود را آغاز کرد.

این کارگردان به سوره سینما گفت: از آنجا که پیش از این با یک کمپانی یونانی قرارداد بسته بودیم تا در تاریخ مقرر بخش های مربوط به جلوه های ویژه کامپیوتری را انجام دهیم از ۱۱ فروردین به مدت ۱۰ روز به یونان رفتم و این بخش را با گروه ویژوال افکت به سرپرستی یانیس زند،ایرانی مقیم کانادا به انجام رساندیم. البته فیلمبرداری بخش های دیگر باحضور بازیگران در یونان باقی مانده که به زودی برنامه هایش مشخص می‌شود.

وی افزود: همه عوامل فنی و پشت دوربین کار ایرانی هستند ولی در بین بازیگران تنها یک ایرانی به نام حمیدرضا هاشمی حضور دارد که در آمریکا اقامت دارد و نقش یک پزشک ایرانی را ایفا می‌کند. بخش هایی از این فیلم به مسایل پزشکی مربوط است زمانیکه برای این قسمت ها تحقیق می کردم با آقای هاشمی که خود در این رشته تحصیل و کارکرده است آشنا شدم و حین کار به این نتیجه رسیدم که برای نقش پزشک ایرانی اورا انتخاب کنم.

محسنی نسب گفت: بخشی از روایت « مجانی» در رابطه با پزشکانی است که به قاچاق اعضای بدن و دختران می پردازند اما یک پزشک ایرانی مقابل آنا می ایستد که نقشش را حمیدرضا هاشمی بازی می‌کند. شخصیت اصلی قصه به نام مجانی هم قرار بود یک دختر کوچک باشد اما در بازنویسی نهایی تغییراتی بوجود آمد و قرار شد دختری جوان ایفاگر این نقش باشد و از بین بازیگران سوپراستار خانم جوان ترک انتخاب شود.

majjani

وی افزود: در ترکیه عموم فعالیتشان بر سریال‌سازی است و بازیگران از مهر تا خرداد سر پروژه هستند به همین خاطر ما برای فیلمبرداری تنها تابستان را داریم. من هم هفته آینده برای قطعی کردن بازیگران به ترکیه خواهم رفت و با سرمایه گذاری یک شرکت ترکیه ای به نام ریتا آدالار فیلمبرداری را از تابستان آغاز خواهیم کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>