سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب

کتاب «۱۰۱ فیلم چهار ستاره تاریخ سینما» منتشر شد

101-film

کتاب «۱۰۱ فیلم چهارستاره تاریخ سینما» با ترجمه سعید خاموش توسط انتشارات دنیای تصویر منتشر شد.

کتاب «۱۰۱ فیلم چهارستاره تاریخ سینما» با ترجمه سعید خاموش توسط انتشارات دنیای تصویر منتشر شد.

سوره سینما- این کتاب نوشته گیل کین و جیم پیازا است. همه فیلم‌هایی که در تاریخ سینما جاودانه شده‌اند، از کلاسیک‌هایی مثل «پدرخوانده» و «کازابلانکا» تا «آواتار» جیمز کامرون و «اینسپشن» نولان و حتی فیلم سرگرم‌کننده پرفروشی مثل «هری پاتر» در این کتاب آمده‌اند و به تفصیل درباره هر کدام توضیح داده شده است. بخش مربوط به هر اثر شامل مشخصات فیلم و عوامل، جایزه‌ها و افتخارات، دیالوگ‌های ماندگار، یادداشتی درباره دلایل اهمیت فیلم و کارگردان و بازیگرانش، سکانس فراموش نشدنی و نظر منتقدان است.

علی معلم، مدیر انتشارات دنیای تصویر درباره کتاب «۱۰۱ فیلم چهارستاره تاریخ سینما» نوشته است: در گذر از دهه دوم در سده دوم سینما هستیم. مهم‌ترین هنر عامه‌پسند تاریخ که امروز در دوران تسلط تکنولوژی‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی نقش پررنگ‌تری در مناسبات احساسی و عقلی انسان پیدا کرده است. کتاب «۱۰۱ فیلم چهارستاره تاریخ سینما» مرجع جذاب، خواندنی و دلپذیری پیرامون آثار برجسته این هنر در طول دهه‌های گذشته است. فیلم‌هایی که امروز در نسخه‌های دیدنی و تصحیح رنگ شده درست مثل روز نخست پذیرای چشمان مشتاق درک و احساس شماست. دیدن و خواندن پیرامون این ۱۰۱ فیلم برجسته، شما را اگر علاقمند به سینما نیستید، عاشق آن می‌کند و اگر از جمله عشاق هنر هفتم هستید، مبتلاترتان می‌کند.

101-film-4setareh

اگر جزیره تنهایی گیر آوردید، کلبه‌ای در طبیعت یافتید یا اتاقی آرام پیدا کردید، کتاب را بخوانید و فیلم‌ها را ببینید. زندگی‌تان رنگ دیگری می‌یابد. این کتاب در ۴۱۵ صفحه مصور به قیمت ۴۰هزارتومان توسط انتشارات دنیای تصویر همزمان با نمایشگاه کتاب، به بازار آمده است. کتاب‌ها «شکست‌ناپذیر: کلینت ایستوود به روایت کلینت ایستوود»، «دیکتاتورها و سینما»، «بازیگری در سینما»، «تسخیر ناپذیر: زندگی و آثار رابرت دونیرو»، «آل پاچینو سلطان بازی‌سازان» و مجموعه کتاب‌های انیمیشن‌های دیزنی جزو آثاری هستند که پیش از این توسط انتشارات دنیای تصویر منتشر شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>